Walentynki z perspektywy singli. Wyniki badania

Singlom nie przeszkadza, że wokół zakochane osoby świętują Walentynki ponieważ sami również organizują sobie miło czas. Nie spędzają święta z przypadkową osobą ponieważ uważają, że Walentynki to jednak święto miłości.

 

 

Według badania “Walentynki z perspektywy singli” przeprowadzonego przez serwis Prezentmarzeń, osoby niebędące w związku spędzają Walentynki sami, często organizując sobie wieczory filmowe lub wybierając się na relaksujące sesje w SPA (29%). Ponadto, często decydują się na uczestnictwo w imprezach w celu poznania kogoś nowego (27%) lub wybierają się do kina (23%).

Raczej nie denerwuje ich to święto (37%), nie jest im smutno (66%) i lubią kiedy ludzie wokół są szczęśliwi (37%). Nie stresuje ich również, że wokół są zakochane osoby (48%). Czasem jednak czują się samotni i brakuje im bliskiej osoby (42%).

Single raczej nie spędzają Walentynek z przypadkową osobą ponieważ uważają, że to święto miłości (67%). Będąc w związku najchętniej spędziliby Walentynki w niestandardowej restauracji (39%) lub SPA (32%). Prezenty, które najbardziej by ich ucieszyły to te z kategorii kulinariów (36%) lub relaksu i urody (32%). Na Walentynki wydają najczęściej do 100 zł (38%) lub od 100 do 200 zł (33%).

Najczęściej szukają towarzysza życia na dobre i na złe (38%), kogoś kto ma taką sama perspektywę życia (26%) i osobę, która posiada konkretne ważne dla danej osoby cechy (22%). Na randki najchętniej chodzą do restauracji (61%) i umawiają się z osobami w najbliższym otoczeniu (47%) lub korzystają z Tindera (34%).

Zgodnie z badaniem “Jak Polacy radzą sobie w związku?” przeprowadzonym przez serwis Prezentmarzeń, aż 76% Polaków w tym roku w Walentynki planuje głównie wyjście do restauracji lub kina (45%), wyjazd w romantyczne miejsce (31%), pobyt w domu i miło spędzony czas (16%).

– W Walentynki najchętniej okazujemy miłość zabierając naszą drugą połówkę na kolację (38%), romantyczny pobyt w SPA (22%), poprzez wspólne spędzanie czasu w dowolny sposób (21%) oraz robiąc coś spektakularnego np. lot balonem (19%). Wybierając prezenty ankietowani wskazali na kurs tańca dla dwojga (29%), voucher do realizacji (25%), wspólną sesję zdjęciową (24 %), kwiaty i mały upominek (22%). – mówi Aleksandra Skimina z serwisu Prezentmarzeń.

Kobiety wyrażają miłość głównie poprzez chęć bycia blisko (35%). Mówią „kocham Cię” (22%), a także kupują prezenty (23%). Mężczyźni głównie wręczają kwiaty, zabierają na kolacje (37%), także kupują prezenty (25%) i po prostu mówią „kocham Cię” (22%).

Badanie sondażowe „Walentynki z perspektywy singli” zostało zrealizowane przez serwis Prezentmarzeń na próbie 1278 respondentów w formie ankiety online w lutym 2024.

Badanie sondażowe „Jak Polacy sprawdzają się w związku” zostało zrealizowane przez serwis Prezentmarzeń na próbie 1342 respondentów w formie ankiety online i w punktach stacjonarnych w lutym 2024

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: