8 marca to doskonały czas, by uświadomić sobie, jak wielka siła drzemie w każdej z nas. Wykorzystajmy świadomość tej chwili, by zmienić świat na lepszy – dla nas samych, dla innych kobiet!
Jaki jest portret współczesnej kobiety? Jest tyle odpowiedzi na to pytanie, ile samych kobiet. Każda z nas może w swym otoczeniu znaleźć przecież panią, która z powodzeniem realizuje się jako przywódczyni motywująca pracowników w rozwoju. Ktoś inny, mówiąc o kobiecości, wskaże na panią, która realizuje się poprzez bycie matką i stworzenie pełnego ciepła i zrozumienia domu. Nie zabraknie też głosów, że istotą kobiecości jest wytrwałość i zdolność do pokonywania wszelkich przeszkód…
W rzeczywistości jednak siłą kobiet jest właśnie ta różnorodność i wielowymiarowość, która pozwalają nam realizować się na tak wielu polach i nie poddawać się, zwłaszcza wtedy, gdy musimy stawić czoła krzywdzącym opiniom, schematom, lub zacząć walczyć o siebie.
Doskonale wie o tym Ilona Adamska, modelka, redaktor naczelna magazynów i portali lifestylowych, autorka książek, przede wszystkim jednak, prezes Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu – organizacji, która tworzy przestrzeń sprzyjającą współpracy pań reprezentujących różne branże, które łączy jedno: chęć rozprawienia się z podcinającym skrzydła hejtem:
– Zgadzam się ze stwierdzeniem, że kobiecość niejedno ma imię, warto jednak dodać, że współczesna kobieta musi znaleźć swój sposób na pokonanie stereotypów, z którymi mierzy się każdego dnia. Jako nastolatka trenowałam koszykówkę i pływanie. Ktoś powiedział mi wtedy, że nie osiągnę sukcesu w pływaniu, bo nie jestem wystarczająco szybka. Gdy zaczęłam swoją przygodę z modelingiem, wiele razy słyszałam, że jestem za gruba. Pracując jako wydawca – że nie uda mi się zjednać sympatii czytelników, natomiast gdy wystartowała kampania „Nie hejtuję-motywuję”, kilka osób powiedziało mi prosto w twarz, że nie uda mi się zmienić świata i nie zrobię nic wielkiego z tym projektem. Pokonując każdą z tych przeszkód, przekraczając każde z tych ograniczeń, stawałam się silniejsza i bardziej świadoma tego, jak ważne w życiu jest bycie otwartym na innych, ich motywowanie i wspieranie, ale też wsłuchanie się w swój wewnętrzny głos i podkreślenie własnej indywidualności – mówi Ilona Adamska, ambasadorka marki W. Śliwiński.
Gdy mowa o kobiecości, nie sposób też nie wspomnieć o sposobach na jej wyrażenie. Jednym z nich, ukochanym przez wszystkie panie bez względu na wiek, wykonywany zawód czy wykształcenie, jest biżuteria. To właśnie dzięki odpowiednio dobranym dodatkom w postaci kolczyków, pierścionków, bransoletek czy łańcuszków z zawieszkami, potrafimy zasygnalizować pełną paletę naszego nastroju: od delikatności, po kreatywność, od uczuciowości po świadomość, że jesteśmy wojowniczkami. Wszystkie założenia pozwalające bardziej wyraziście zaakcentować kobiecość spełnia marka W. Śliwiński, której ozdoby podbiły serce wielu wyjątkowych pań, z Iloną Adamską na czele:
– Dzięki biżuterii marki W. Śliwiński mogę bez trudu dobrać ozdoby, które będą odzwierciedleniem mojej duszy. Różnorodność propozycji marki W. Śliwiński pozwala wykreować idealną oprawę bez względu na to, czy udzielam wywiadu, prowadzę warsztaty dla kilkuset uczniów, czy galę dla wytwornej publiczności. Biżuteria marki W. Śliwiński pozwala mi też otulić się czułością, gdy, jak każda kobieta, mam słabszy dzień, lub gdy chcę postawić na minimalizm w swojej stylizacji, bo w skupieniu pracuję nad nową książką.
Jednym słowem, marka W. Śliwiński, dzięki swym propozycjom, pozwala w pełni podkreślić każdy wymiar kobiecości i celebrować ją każdego dnia. Najlepszą ilustracją tej tezy jest wyjątkowa sesja fotograficzna zorganizowana z okazji Dnia Kobiet, w której udział wzięła ambasadorka marki, Ilona Adamska, która w obiektywie Żanety Niżnikowskiej pokazała zjawiskowe piękno biżuterii marki W. Śliwiński.
– Ponieważ kobiecość wymyka się prostej definicji, sesja przygotowana na Dzień Kobiet objęła różnorodne precjoza marki W. Śliwiński – mówi Katarzyna Kaczan z Działu Marketingu i Reklamy marki. – Przede wszystkim chcieliśmy zaprezentować biżuterię z motywem serca, która symbolizuje szeroko pojętą uczuciowość; nie tylko miłość romantyczną, ale też przyjaźń, czy więzi rodzinne. Ponadto zależało nam na zobrazowaniu uroku i tajemnicy, jakie tkwią w perłach. Kadry z naszej sesji trafnie obrazują, jak pięknie można wyglądać w szlafroku i… właśnie perłach! Na fotografiach znakomicie wypadły również bransoletki wykonane z najwyższej jakości złota, co gwarantuje nie tylko wyjątkowy blask, ale też trwałość na długie lata. Nie mogło też zabraknąć przykuwających spojrzenie pierścionków z linii Colour Stones, które dają możliwość samodzielnej konfiguracji i wyboru wzoru, czyniąc tę biżuterię wyjątkową! Wśród naszych propozycji nie brak takich, które przyciągają wszystkie spojrzenia. Mowa o biżuterii Luca Carati, utkanej z diamentów i białego złota. Każdy z tych projektów biżuterii tworzy wyjątkowy element układanki, której na imię: „Kobieta”!
Biżuteria marki W. Śliwiński pozwala podkreślić atuty urody, ale też pomaga zaakcentować różne oblicza kobiecości. Warto mieć ją na sobie nie tylko w Dzień Kobiet!
fot. Żaneta Niżnikowska
Tekst: Joanna Bielas