Kolagen – zastrzyk piękna dla Twojego salonu urody

Czy można połączyć siły natury z najnowszymi osiągnięciami nauki? Czy dzięki tym działaniom odkryjemy produkt, który sprawdzi się zarówno w profesjonalnych zabiegach urody, jak i w przypadku pielęgnacji domowej? Polska marka NanoCosmetics, oferująca naturalny kolagen w znakomicie przyswajalnej formie udowadnia, że jest to możliwe!

 

Zmarszczki, utrata jędrności oraz sprężystości skóry, jej przesuszenie, negatywne oznaki stresu i niehigienicznego trybu życia – oto najczęstsze powody, przez które klientki coraz częściej szukają ratunku w salonach urody czy profesjonalnych gabinetach medycyny estetycznej. Wiele z tych pań zaznacza, że zależy im na zjawiskowym, widocznym niemal od razu efekcie, ale też na naturalnym wyglądzie. W związku z tym, takim osobom warto polecić nieinwazyjne zabiegi i preparaty, które wykorzystują siły natury w walce o urodę. Przykładem takiej substancji jest kolagen. Ważne jednak, by szukać produktu o strukturze zbliżonej do budowy naszych komórek, a w dodatku – nie zanieczyszczonego niepożądanymi składnikami. Wszystkie te warunki spełnia wyjątkowy kolagen oferowany przez polską markę NanoCosmetics:

– Kolagen to główny składnik tkanki łącznej. Budowa tego białka ma fascynujący kształt – to potrójna helisa, która jest bardzo zbliżona do budowy naszego DNA, dlatego ta substancja tak dobrze się wchłania i działa tak znakomicie. Filozofia marki NanoCosmetics głosi, że wszystko, co mamy w sobie naturalnego, należy uzupełnić równie naturalną substancją. Dlatego w naszych preparatach kolagen jest pozyskiwany z ryb pochodzących z certyfikowanych hodowli, które są badane m.in. pod kątem obecności metali ciężkich. Jest to bardzo istotna kwestia, gdyż przywiązujemy dużą wagę do tego, by nasz ekokosmetyk był wolny od wszelkich szkodliwych substancji. Kolagen marki NanoCosmetics pochodzący z ryb to produkt ekologiczny i naturalny.  Jego skuteczność i wszechstronność działania jest imponująca – mówi Ewa Szymańska, współwłaścicielka marki NanoCosmetics.

Kolagen pozyskiwany z certyfikowanego źródła idealnie nadaje się do nieinwazyjnych zabiegów pielęgnacyjnych, takich jak dermapen, czy oczyszczanie wodorowe. Pierwsza kuracja polega na pobudzeniu odnowy skóry poprzez dostarczenie w jej głębsze warstwy substancji aktywnych, w tym przypadku kolagenu. Dodatkowo, skóra zostaje poddana mikronakłuciom, które pobudzają do autonaprawy.

Drugi z zabiegów, oczyszczanie wodorowe, to prawdziwy hit gabinetów urody: nie dość, że poprawia sprężystość skóry, to jeszcze redukuje wolne rodniki odpowiedzialne za procesy przedwczesnego starzenia. Efekt? Wygładzona, sprężysta cera obdarzona zdrowym kolorem i blaskiem.

Aby przekonać się o wysokiej skuteczności kolagenu wykorzystywanego w obu zabiegach właściciele salonów urody mogą przetestować ten ekokosmetyk wybierając wersję w standardowej pojemności 50 ml, by następnie sięgnąć po bardziej wydajne i przyjazne dla środowiska opakowanie 200 ml. Warto podkreślić, że bioaktywny produkt marki NanoCosmetics jest pakowany w pojemniki, które nie są zgrzewane i tym samym nie niszczą struktury tej drogocennej substancji. Jest to niezwykle ważne, gdyż kolagen jest produktem wrażliwym na działanie temperatury wyższej niż 25 stopni -w takiej sytuacji przestaje być aktywny i traci swą dobroczynną moc.

Czynnikiem zachęcającym do przetestowania tego produktu jest dla właściciela salonu kosmetycznego nie tylko jego skuteczność i naturalne pochodzenie, ale też dogodny system dystrybucji:

– Rozwinęliśmy dobrze działający system współpracy z naszymi partnerami. Są nimi m.in. właściciele klinik czy salonów urody, hurtownie. Sekretem sukcesu jest nie tylko wiara w to, że nasz produkt cechuje się wysoką skutecznością. To również wiedza, ponieważ ta teza jest poparta przeprowadzonymi testami laboratoryjnymi i aplikacyjno-użytkowymi, które potwierdzają skuteczność i bezpieczeństwo naszego kolagenu– podkreśla Ewa Szymańska, współwłaścicielka marki NanoCosmetics. – Ważne jest też nawiązanie kontaktów z odbiorcami. Mamy znakomitą umowę B2B. Podpisując ją, klient nie jest do niczego zmuszany, gdyż rozliczamy się dopiero po wykorzystaniu produktu. Na podstawie takiej umowy właściciel salonu może zamówić dowolną ilość kolagenu z całym pakietem marketingowym, ze szkoleniem, a my otrzymujemy zapłatę po zakończeniu sprzedaży. To rozwiązanie jest bardzo atrakcyjne dla naszych partnerów.

Warto też podkreślić, że właściciele klinik urody mogą liczyć na realne wsparcie marki NanoCosmetics, która oferuje swoim partnerom eksperckie szkolenie i możliwość konsultacji, podczas których rozwiane zostają wszelkie wątpliwości. To szczególnie ważne ze względu na fakt, iż kolagen, choć jest kojarzony z wygładzeniem zmarszczek i poprawą sprężystości skóry, jest też z powodzeniem stosowany do zniwelowania takich przypadłości jak: łuszczyca, alergia, atopowe zapalenie skóry. Kolagen idealnie sprawdza się również jako środek wygładzający blizny (m.in. potrądzikowe, pourazowe itp.). Preparat może też być stosowany w warunkach domowych – jako wyciszenie skóry po zabiegach, lub jako element indywidualnej pielęgnacji. Spektrum zastosowania tego produktu jest więc naprawdę szerokie!

Kolagen od NanoCosmetics to produkt, na który czekały klientki Twojego salonu. Dzięki jego szerokiemu zastosowaniu, zabiegi takie jak dermapen czy oczyszczanie wodorowe zaskoczą swoją skutecznością, a pielęgnacja domowa przyniesie zaskakujące rezultaty.

Joanna Bielas

Więcej o marce: https://www.facebook.com/nanocosmeticspl

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: