Przychodzimy z sercem pełnym entuzjazmu, zachęcając Was do wsparcia kampanii społecznej “NIE HEJTUJĘ-MOTYWUJĘ”.
To nie tylko szczytny cel, ale również szansa na skorzystanie z wielu działań PR-owo-marketingowych, które z pewnością przyczynią się do wzmocnienia Waszej marki!
Dlaczego warto dołączyć do tej inicjatywy?
✅Wsparcie kampanii oznacza aktywny udział w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. To szansa na pokazanie, że wartości takie jak wspieranie, motywowanie i eliminowanie hejtu są dla Was i Waszej firmy istotne.
✅Nasza kampania przyciąga uwagę mediów i szerokiej społeczności online. Pisały o nas takie media jak: Wysokie Obcasy, Zwierciadło, Onet, itd. Wsparcie akcji skutkuje nie tylko ciepłym uczuciem wsparcia społecznego, ale także pojawieniem się Waszej firmy w mediach, serwisach internetowych, na billboardach, plakatach, itd., co z pewnością może przyciągnąć nowych klientów.
✅Współpraca z nami otwiera drzwi do aktywności marketingowej w obszarze społecznościowym. Będziemy promować Waszą firmę jako partnera kampanii, co przekłada się na zasięg i zaangażowanie wśród potencjalnych klientów.
✅Oferujemy możliwość uczestnictwa w zorganizowanych akcjach charytatywnych, konferencjach, sesjach zdjęciowych, spotkaniach networkingowych, co stanowi dodatkową okazję do zaistnienia w społeczności online i offline.
✅Zostając Partnerem kampanii zyskujesz m.in. piękną statuetkę i certyfikat zaświadczający o tym, że Ty i Twoja firma wspieracie kampanię i sprzeciwiacie się hejtowi w pracy / w sieci. Masz również możliwość wskazania szkół do których przyjedziemy z naszymi warsztatami. Mogą to być szkoły Twoich dzieci lub placówki w Twoim rodzinnym mieście (do których masz np. sentyment).
Wspierając kampanię “NIE HEJTUJĘ-MOTYWUJĘ”, nie tylko działasz na rzecz pozytywnych zmian w społeczeństwie, ale również inwestujesz w swój wizerunek i rozwijasz świadomość marki.
Skontaktuj się z nami już teraz! Wspólnie stworzymy coś niesamowitego!
Więcej na www.niehejtujemotywuje.pl.
Kontakt: INFO@IDMEDIA.PL.
Zapraszam
Ilona Adamska – pomysłodawczyni kampanii