Start kampanii edukacyjnej “Twoja pewność siebie. Twoje zasady.”

6 października odbyła się oficjalna premiera kampanii edukacyjnej “Twoja pewność siebie. Twoje zasady.”, zainicjowanej przez firmę Galderma – największą na świecie, niezależną firmę farmaceutyczną, działającą w obszarze dermatologii oraz lidera w zakresie innowacji w branży medycyny estetycznej. Celem nowej kampanii jest zachęcenie Polaków do szukania sposobów na zwiększenie pewności siebie i poprawę samooceny – bo każdy z nas sam powinien decydować o tym, co sprawia, że ma wysokie poczucie własnej wartości.

 

Dla co czwartego Polaka wygląd jest jednym z najważniejszych elementów życia – tak wskazuje najnowsze badanie “Pewność siebie Polaków a medycyna estetyczna” firmy Galderma, przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia we współpracy z psycholog Marią Rotkiel. Wygląd z kolei ma bezpośredni związek z samooceną, która wpływa na każdy aspekt życia – uwarunkowania psychiczne i fizyczne, relacje z otoczeniem, najbliższymi, a także na nasz ogólny dobrostan. Kampania ma za zadanie uświadomić, że tolerancja to również wsparcie i akceptacja różnych wyborów w kwestii własnego poczucia wartości, również pod kątem decyzji o przeprowadzeniu zabiegów medycyny estetycznej, które wpływają także na nasze poczucie pewności siebie.

7 na 10 Polaków twierdzi, że na co dzień czują się szczęśliwi

Mimo panujących stereotypów, nasi rodacy przyznają, że są szczęśliwi. Jak wynika z raportu, najważniejsza jest dla nas rodzina (82%) oraz zdrowie (79%), nieco mniejsze znaczenie mają natomiast związki i relacje damsko-męskie (53%). Co ciekawe, ponad połowa z nas stawia swoje potrzeby na równi z potrzebami innych osób ze swojego otoczenia, z czego kobiety częściej niż mężczyźni deklarują, że najważniejsze są dla nich potrzeby ich bliskich.

Mniej niż połowa z nas lubi własny wygląd, a aż 27% ankietowanych zmieniłoby coś w swojej twarzy, gdyby miało taką możliwość

Przeprowadzone badanie jednoznacznie wskazuje też, że niecała połowa (48%) Polaków jest zadowolona ze swojego wyglądu, a przecież to właśnie on w bardzo dużym stopniu decyduje o naszym dobrym samopoczuciu. Tym bardziej, że aż 75% z nas uważa, że wygląd bardzo pomaga w codziennym życiu, szczególnie podczas szukania partnera/partnerki, nawiązywania znajomości i w momencie starania się o upragnione stanowisko. Czymś, co zdecydowanie warto podkreślić jest fakt, że wygląd twarzy ma bardzo duże znaczenie i jest najważniejszy spośród całego ciała dla 81% ankietowanych osób (89% kobiet, 73% mężczyzn), przy czym 27% badanych zmieniłoby coś w niej, gdyby tylko miało taką możliwość.

Medycyna estetyczna a zmarszczki mimiczne

W ostatnich latach możemy zaobserwować znaczny, bo aż 100% wzrost zainteresowania medycyną estetyczną. 4% respondentów przyznało, że poddało się różnym zabiegom, zbliżony odsetek (5%) planuje skorzystać z nich w przeciągu najbliższych 3 miesięcy. Najczęściej wybieranym zabiegiem medycyny estetycznej jest redukcja zmarszczek toksyną botulinową/innymi metodami (30%), co wynika zapewne z tego, że aż 53% badanych negatywnie postrzega bowiem właśnie powstające zmarszczki, w tym tę odpowiedzialną za zły i zmęczony wyraz twarzy, tzw. “lwią zmarszczkę”. A przecież zabiegi ją niwelujące, wykonywane przez doświadczonych lekarzy medycyny estetycznej są zabiegiem skutecznym, a sam produkt ma wysoki produkt bezpieczeństwa.

– W naszym prawie brakuje jasnych uregulowań, co do zabiegów medycyny estetycznej. Kosmetolodzy często mają imponującą wiedzę, jednak studia medyczne to co innego – nawet najlepszy kosmetolog nie będzie miał takiej wiedzy na temat anatomii człowieka, jaką ma lekarz. Nie będzie wiedział chociażby, jak się zachować, kiedy nagle coś pójdzie nie tak i wystąpi nieprzewidziana reakcja u pacjenta. Zabieg nie polega na tylko na podaniu toksyny botulinowej w daną część twarzy. Lekarz musi uważać, aby nie podać go do naczynka i zaaplikować dokładnie w konkretnym miejscu. Palcami musi wybadać mięśnie i zdecydować, gdzie dokładnie zrobić zastrzyk, aby efekt był zgodny z oczekiwaniami pacjenta. Każdy ma inną siłę mięśni mimicznych, nie są też one symetryczne i to wszystko trzeba wziąć pod uwagę. Bardzo ważne jest właściwy wywiad z pacjentem przed zabiegiem oraz kontrola po jego wykonaniu. Często niestety sam obserwuje skutki niewłaściwego wykonania zabiegu przez osoby niekompetentne, w nieodpowiednich warunkach lub przy wykorzystaniu nieodpowiednich narzędzi – podkreśla lekarz Krzysztof Widerkiewicz.

Korzystamy z medycyny estetycznej, aby zwiększyć pewność siebie i bardziej podobać się sobie

Większość ankietowanych osób przyznaje, że ich główną motywacją do korzystania z zabiegów medycyny estetycznej jest chęć większego podobania się sobie (57%) oraz poczucie się bardziej pewnym/ą siebie (39%). Nie bez znaczenia jest jednak opinia otoczenia – 25% respondentów decydujących się na zabieg chce bardziej podobać się innym. Ciekawy jest też fakt, że 12% respondentów chce wyglądać atrakcyjnie podczas spotkań online za pomocą platform do wideokonferencji, takich jak np. Zoom czy Teams.

Pewność siebie – tylko na własnych zasadach

To, że warto dbać o siebie i swoje samopoczucie różnymi dostępnymi metodami potwierdza także współautorka raportu, psycholog Maria Rotkiel. Na szczęście, jak się okazuje, usunięcie tzw. „lwiej zmarszczki” i „kurzych łapek” w końcu przestaje być tabu i jest już jednym ze sposobów na budowanie pewności siebie. Około połowa osób (47%), która skorzystała z zabiegu medycyny estetycznej deklaruje bowiem, że chętnie mówi o tym innym osobom.

“Coraz większą otwartość na ofertę medycyny estetycznej i świadomość wpływu zabiegów na polepszenie naszego samopoczucia potwierdza również fakt, że na korzystanie z nich zwykle decydujemy się dla samych siebie i ważna jest dla nas chęć podobania się sobie czy też poczucia się bardziej pewnymi siebie. To dowód na to, że motywacja do zrobienia czegoś dla siebie, do zadbania o swój wygląd, wynika z naszej samoświadomości i przekonania, że warto troszczyć się o swoje samopoczucie i budować pozytywną samoocenę, bo jesteśmy dla siebie kimś ważnym i kto zasługuje na szczęście. Skuteczność tego podejścia potwierdza fakt, że osoby, które skorzystały z zabiegów medycyny estetycznej w większości (78%) przyznają, że czują się dzięki temu bardziej atrakcyjne co niewątpliwie wpłynęło na poprawę ich samopoczucia” – komentuje Maria Rotkiel.

Odczarowujemy medycynę estetyczną

Kampania “Twoja pewność siebie. Twoje zasady.” to ogólnopolska akcja edukacyjna zainicjowana przez firmę Galderma – największą na świecie, niezależną firmę dermatologiczną z innowacyjnym, opartym na badaniach klinicznych najwyższej jakości portfolio marek w obszarze medycyny estetycznej, produktów pielęgnacyjnych i leków na receptę. Tematem kampanii jest pewność siebie i sposoby, jak ją osiągnąć. Jej celem jest także zachęcenie Polaków do szukania własnej drogi na poprawę ogólnej samooceny – bo każdy z nas sam powinien decydować o tym, co sprawia, że ma wysokie poczucie własnej wartości. Misją kampanii jest “odczarowanie” medycyny estetycznej i pokazanie, że odpowiednio dobrane zabiegi wykonywane przez lekarza specjalistę, są bezpiecznym oraz skutecznym sposobem na poprawę dobrostanu psychicznego i zwiększenie pewności siebie.

Praktyczny poradnik o zabiegach medycyny estetycznej do pobrania oraz więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie www.galdermaaesthetics.pl/twoja-pewnosc-siebie.

Informacje o firmie Galderma

Galderma jest największą na świecie firmą specjalizującą się tylko i wyłącznie w dermatologii. Od początku jej założenia w 1981 r. kieruje nami pełne zaangażowanie w dostarczenie pacjentom i konsumentom najlepszych i najbezpieczniejszych rozwiązań dla ich potrzeb związanych z leczeniem i pielęgnacją skóry. Mamy innowacyjne, najwyższej jakości, przebadane klinicznie portfolio leków, dermo-kosmetyków oraz wyrobów medycznych dla medycyny estetycznej. Osiągamy doskonałe rezultaty poprzez partnerską współpracę z lekarzami i kadrą naukową mając w centrum uwagi skuteczność naszych produktów i bezpieczeństwo ich użytkowników. Rozumiemy doskonale zróżnicowane potrzeby i oczekiwania pacjentów i konsumentów oraz w jaki sposób zdrowa i piękna skóra przekłada się na poprawę jakości życia, dlatego działamy z pasją na rzecz postępów w dermatologii, bo skóra jest Naszym Światem!

Więcej informacji: https://www.galderma.com/poland

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: