SAVICKI otworzył w Warszawie pierwszy salon z VIP Roomem

9 sierpnia odbyła się uroczysta prezentacja salonu SAVICKI dla przedstawicieli mediów, stylistów i influencerów. Lokal znajduje się w prestiżowej lokalizacji Centrum Handlowym Westfield Arkadia. Jest to również jedyna w Polsce przestrzeń z VIP Roomem marki, w którym można oglądać diamenty w prywatnej przestrzeni. Najnowszą kolekcję oraz wystrój warszawskiego butiku podziwiali przedstawiciele mediów, influencerzy, a także goście specjalni wydarzenia.

 

 

 

 

Historię marki SAVICKI rozpoczął Kazimierz Sawicki, otwierając w 1976 roku w Lublinie pierwszy salon połączony z pracownią. Dziś SAVICKI jest jedną z najszybciej rosnących firm w Polsce. To lider kategorii wedding & engagement, który rozwija sieć salonów w największych miastach – w Lublinie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku oraz Krakowie. Teraz do grona miejsc z innowacyjnym i nagradzanym koncepcie salonów SAVICKI dołączyła Warszawa.

Podczas prasowego otwarcia salonu w Warszawie, goście mogli porozmawiać z ekspertami SAVICKI na temat wyboru biżuterii zaręczynowej i ślubnej, najnowszych trendach jubilerskich oraz zobaczyć pierwszy w Polsce VIP Room, gdzie w indywidualnej przestrzeni będzie można dokonać zakupu wyselekcjonowanej biżuterii o najwyższych parametrach technicznych.

Była to także okazja do wysłuchania przedstawicieli marki o tym jak marka SAVICKI buduje swoją pozycję lidera w dziedzinie diamentów. Historię marki z polskim kapitałem, ekspansję na rynki zagraniczne oraz innowacyjne rozwiązania jakie SAVICKI wprowadza do swoich procesów sprzedażowych to również tematy o których mogliśmy się dowiedzieć podczas spotkania prasowego.

– Naszą misją jest edukowanie Polaków na temat wartości diamentów. Chcemy, aby na własne oczy zobaczyli, czym różni się diament od cyrkonii i, że nie bez powodu jest to kamień wieczny, o dużej wartości. Stworzyliśmy specjalny koncept salonu z VIP Roomem, w którym klienci dyskretnie i spokojnie będą mogli obejrzeć pod lupą diamenty o najwyższych parametrach i w różnych przedziałach masy, a także przymierzyć biżuterię. To pierwsze takie rozwiązanie w salonie jubilerskim w Polsce. – mówił podczas wydarzenia Tomasz Osman, Prezes Zarządu i współwłaściciel SAVICKI.

Marka SAVICKI już jest znana ze swojego nowatorskiego podejścia do klienta. Oglądanie i przymierzanie biżuterii ma przypominać bardziej przyjacielską wizytę niż tradycyjny proces zakupu luksusowych produktów. Dlatego SAVICKI swoje salony projektuje tak, żeby przełamać tradycyjną barierę klient-sprzedawca. Współcześni klienci cenią sobie możliwość samoobsługi, a SAVICKI podąża za tym trendem. Taki też jest salon w warszawskiej Arkadii, którego centralnym punktem jest wyjątkowy stół TryOn®.

– Wybór obrączki czy pierścionka zaręczynowego to chwila, którą zakochani chcą przeżyć tylko we dwoje. Konsultant jest tu tylko doradcą. Opracowaliśmy więc innowacyjny stół TryOn® do samodzielnego przymierzania biżuterii. Znajdują się tam wierne repliki pierścionków zaręczynowych i obrączek. Para może je przymierzać tak długo, jak zechce, a dopiero potem skorzystać ze wsparcia konsultanta, a następnie przejść do VIP Roomu i obejrzeć oryginalną biżuterię z diamentami czy innymi kamieniami szlachetnymi. – tłumaczył Tomasz Osman.

Podczas otwarcia salonu jubilerskiego SAVICKI w Warszawie goście mieli także okazję, żeby docenić niebanalne wzornictwo marki. Zaprezentowano kultowe kolekcję pierścionków zaręczynowych The Light® oraz The Journey®.

Kolekcja The Light® to sztandarowa kolekcja SAVICKI, która od 15 lat zachwyca wysoką brylancją diamentu. The Journey® to nowsza kolekcja łącząca klasyczną formę ze współczesnym minimalizmem.

SAVICKI jako marka jubilerska stara się wyznaczać nowe trendy. Jako pierwsza w Polsce zaczęła na szerszą skalę promować pierścionki z czarnego złota. Rozpowszechniła także niedocenione u nas białe szafiry oraz czarne diamenty. Teraz stworzyła kolekcję obrączek partnerskich:

– Oprócz tradycyjnych pierścionków zaręczynowych i obrączek ślubnych, stworzyliśmy ofertę obrączek partnerskich Sign of Love®, które może wręczyć sobie wzajemnie para na znak miłości i lojalności. To alternatywa dla par, które świadomie rezygnują z tradycyjnego ślubu, ale chcą wyrazić swoją miłość i oddanie. – mówił Tomasz Osman.

SAVICKI nie zapomina również o pomocy. Dochód ze sprzedaży kolekcji, której ambasadorami zostali znani aktorzy i aktorki, „Kluczyki do szczęścia” zostanie w całości przekazany na cele charytatywne Fundacji Rodzin Adopcyjnych.

– Mottem naszej marki jest Share Your Love. Wierzymy, że pomnażamy szczęście i dobro dzieląc się nimi. Każde otwarcie nowego salonu jest okazją, żeby pokazać naszym klientom, że  dla nas to nie puste słowa. Angażujemy się w pomoc innym, zwłaszcza najmłodszym. – podkreślał Jakub Sawicki – syn założyciela i współwłaściciel marki SAVICKI.

W evencie wzięło udział wielu dziennikarzy i stylistów z największych tytułów prasowych w Polsce oraz ludzie ze świata mediów, a także influencerzy i przyjaciele marki SAVICKI.

SAVICKI w związku z otwarciem salonu w Warszawie przygotował moc atrakcji dla odwiedzających. W dniach 10-12 sierpnia będzie można także kupić biżuterię z upustem nawet do 30%. Dodatkowo każda osoba, która kupi pierścionek zaręczynowy, może wygrać obrączki ślubne, a przy zakupie obrączek odbędzie się konkurs biżuterii z oferty SAVICKI. Łączna wartość nagród to 10 000 złotych.

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: