Podążaj za swoją pasją! – Magazyn Kobiet Spełnionych.

Podążaj za swoją pasją!

Wywiad z Magdą Cedro-Czubaj

– Ważne jest to, aby konsekwentnie podążać za swoją pasją. Wtedy dużo łatwiej jest się zmotywować do działania, uwolnić swoją kreatywną stronę oraz pokonywać wszelkie trudności i problemy. – mówi Magda Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.

Podążaj za swoją pasją!
Pracuje Pani w firmie, która produkuje okna. Czy okna trudno się sprzedaje? Jak odnieść sukces w takiej branży?
– Jeśli ma się świadomość, że większość klientów kupuje okna tylko raz w swoim życiu, sprzedawanie okien to rzeczywiście wyzwanie. Mamy tylko jedną szansę, żeby przekonać klienta, że warto wybrać właśnie nasze produkty. Największym problemem w naszej branży jest to, że brakuje ciekawej komunikacji marketingowej. Dlatego staramy się to zmienić i koncentrujemy się na nowoczesnych działaniach marketingowych, skierowanych do klienta docelowego, dzięki którym cały czas zyskujemy nowych klientów. By odnieść sukces w tej branży należy nie tylko posiadać produkt najwyższej jakości, lecz przede wszystkim należy umieć słuchać klientów, którzy przychodzą do nas z konkretnym problemem, na który my znajdujemy rozwiązanie.

Ostatnio prezentowaliście Wasz nowy produkt w Gdańsku – skąd narodził się pomysł na taką prezentację okien? Inne firmy z branży robią to zdecydowanie skromniej.
– W Gdańsku zorganizowaliśmy wyjątkowy multimedialny event z prezentacją 360° i mappingiem. W branży jest to coś niespotykanego. Nie chcemy być tylko nudną firmą od okien, lecz liderem w Europie – zarówno pod względem sprzedaży produktów, ale także marketingu i technologii. Dlatego postawiliśmy na nowoczesne środki przekazu, które najlepiej pozwalają wywoływać emocje i zostawiać niezapomniane wrażenie.

Czy nieprzeciętne premiery Waszych produktów to jedyne, co wyróżnia Was na tle branży?
–  Nie tylko – premiery naszych produktów są jednym z elementów rebrandingu komunikacji wizualnej firmy OKNOPLAST. Zmiany identyfikacji wizualnej polegały na unowocześnieniu logotypu oraz wprowadzeniu nowego hasła przewodniego prezentującego innowacyjne podejście marki do produktów: „Spójrz w przyszłość”. W ramach tych działań przeprowadziliśmy zmianę layoutu strony internetowej, pojawiliśmy się w social mediach. Dzięki blogowi, kontom na Facebooku, Instagramie oraz YouTube staramy się w szybki i aktywny sposób docierać do klientów. Obecnie wprowadzamy nowoczesne aranżacje oraz oznakowania salonów sprzedaży, które charakteryzują się minimalistycznym i nowoczesnym designem. Do tej pory udało nam się wprowadzić zmiany w 100 polskich punktach sprzedaży i chcemy kontynuować rebranding również na innych rynkach, m.in. we Francji i Włoszech. Zdecydowanie chcemy się wyróżniać na tle branży.

A jakie OKNOPLAST ma plany na przyszłość?

– W tej chwili zajmują nas nowe technologie. Obraliśmy ten kierunek świadomie – pragniemy przedstawiać nasze produkty nieco inaczej i wykorzystujemy do tego właśnie świeże rozwiązania technologiczne. Przykładem tego była wspomniana premiera okna PIXEL.

Badania pokazują, że zarówno w UE jak i w Polsce, wciąż mało kobiet zajmuje wysokie stanowiska kierownicze. Jak Pani sądzi, z czego wynika ten problem?
– Problem udziału kobiet w biznesie i zajmowania przez nie kierowniczych stanowisk widoczny jest w całej Unii Europejskiej. Dużą rolę niestety nadal odgrywają stereotypy i przyzwyczajenia, co szczególnie mocno jest odczuwalne w bardzo męskiej branży budowlanej. Natomiast moim zdaniem udział kobiet w biznesie wprowadza dużo kreatywności i przede wszystkim podnosi efektywność przedsiębiorstwa. Sądzę, że dobra firma to tak, która jest w stanie zobaczyć każdy talent i go odpowiednio ukierunkować, aby mógł przynieść profity.

Bez wątpienia jest Pani przykładem tego, że my kobiety potrafimy osiągnąć sukces i przełamywać bariery. Jakie może dać Pani rady kobietom, które dopiero zaczynają pracę w takich branżach, jak marketing?

– Na podstawie własnych doświadczeń mogę powiedzieć, że ważne jest to, aby konsekwentnie podążać za swoją pasją. Wtedy dużo łatwiej jest się zmotywować do działania, uwolnić swoją kreatywną stronę oraz pokonywać wszelkie trudności i problemy. Drugim bardzo ważnym czynnikiem, który sprawdził się w moim wypadku jest ciągły rozwój – uważam, że zawsze warto inwestować w polepszanie swojej wiedzy i umiejętności.

Rozmawiała: Magdalena Sarnecka

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: