Marka Społecznie Odpowiedzialna 2019. Poznaj kolejne firmy nominowane do nagrody!

Trwa pierwsza edycja plebiscytu “Marka Społecznie Odpowiedzialna 2019” organizowanego przez magazyn Imperium Kobiet. Przed Wami lista firm nominowanych do naszej wyjątkowej nagrody – część druga. Zwycięzców poznamy 17 grudnia podczas 13. urodzin wydawnictwa I.D.MEDIA, które odbędą się w warszawskim salonie BoConcept.

 

 

 

1. Patkowska Projekty

Właścicielka firmy Patkowska Projekty – Monika Patkowska od najmłodszych lat wspiera działalność na rzecz pomocy potrzebującym – w tym szczególnie zwierzętom. Już jako nastolatka czynnie wspierała działania na rzecz czworonogów choćby tworząc zbiórki karmy dla Violetty Villas. Po latach o ich relacji wspomina nawet Iza Michewicz w drugiej części biografii Villas.

Obecnie Monika Patkowska osiedliła się w jednej z malowniczych bieszczadzkich wiosek i tam w zgodzie z cyklem pór roku i w harmonii z naturą, stara się wspomóc zwierzęta w potrzebie – w tym dzikożyjące gatunki – wspomagając działania Parku Ochrony Bieszczadzkiej Fauny.

Ponadto działa jako wolontariusz na rzecz fundacji Pomarszczone Szczęście – ratującej porzucone psy oraz w leskim schronisku “Wesoły kundelek”. Poza tym wskrzesza kultywowanie kultury dawnych Słowian szczególnie wśród kobiet poprzez warsztaty poświęcone tej tematyce. Kilka lat po ukończeniu Wyższej Szkoły Oficerskiej rzuciła wszystko i wyjechała w Bieszczady, by działać szczególnie na rzecz tych o których świat zapomniał. Jak sama o sobie mówi, jest kimś w rodzaju “współczesnej szeptuchy”.

2. Słowiański Jedwab / Estera Grabarczyk

Projekt „Słowiański „jedwab” – to autorski projekt pokazujący niezwykłą opowieść o ludzkim życiu, który  roku  2019 miał już swoją SZÓSTĄ edycję. Dwa wspaniałe światy – moda i muzyka przenikają się nawzajem tworząc wachlarz różnorodnych odcieni stylizacyjnych i muzycznych.

Organizatorami projektu są Estera i Andrzej  Grabarczyk

Estera Grabarczyk – fascynatorka recyclingu, odczarowuje len nadając mu różnorodne barwy i wygląd prawdziwego bogactwa – nazywając len,,jedwabiem” z Dolnego Śląska

Andrzej Grabarczyk – choreograf z pasji, z głową pełną pomysłów i niezwykłego zaangażowania w prowadzeniu przygotowań, których finał wiedzie wprost do Sali Balowej na Zamku Książ.

Pierwsza edycja projektu „Słowiański jedwab, len w innej odsłonie – MAKI” odbyła się w  roku 2014 w wałbrzyskim Apropos. Projekt spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem w środowisku lokalnym i ukazał potrzebę aktywizacji oraz integracji środowiska kobiecego w regionie. Kolejna edycja „Słowiański jedwab – len w odsłonie czterech pór roku”, który swój finał miał na Zamku Książ to podwaliny do tworzenia jeszcze lepszego, rozbudowanego, interdyscyplinarnego wydarzenia na pograniczu mody, teatru i muzyki. Gościem specjalnym  była Pani Krystyna Mazurówna.

Zadanie polega na przygotowaniu pokazu mody, które w tym przypadku nie jest zwykłą prezentacją strojów na wybiegu, ale prawdziwym wydarzeniem artystycznym, łączącym w sobie elementy muzyki na żywo, tańca oraz szczególnie opracowanej choreografii ,a także aktorstwa. W wydarzeniu biorą udział kobiety zmagające się z różnymi  problemami, brakiem pewności w działaniu, zamknięciem społecznym, trudnościami w podejmowaniu relacji interpersonalnych. Projekt ma na celu włączenie kobiet  w aktywne i świadome życie w sferze społecznej ze szczególnym naciskiem na budowanie relacji i zaangażowanie ich w dalsze działania związane z własnym rozwojem, podnoszeniem kompetencji oraz otwartością na gruncie podejmowania lokalnych działań.  Szczególnie ważnym aspektem jest również rozpowszechnianie wiedzy na temat dawnego bogactwa Dolnego Śląska, jakim był len oraz jego spuścizny niematerialnej związanej z kulturą, lokalnymi zwyczajami i tradycjami.

Projekt z roku na rok się rozrasta i to skłoniło organizatorów do założenia Fundacji “Uszyj swoje marzenia”, która jest w trakcie rejestracji.

3. Elixir Clinic

Od 2012 roku, czyli od początku istnienia firmy, Justyna Gabrukiewicz angażuje się w akcje charytatywne i społeczne. Regularnie pomaga schroniskom dla zwierząt, hospicjum dla chorych i starych zwierząt w Gdyni, domom dziecka, fundacji dla osób niewidomych i niepełnosprawnych.

Justyna Gabrukiewicz wspiera charytatywne akcje wydawnictwa I.D.MEDIA biorąc udział w projektach książkowych wspierających m.in. Domy Samotnych Matek (np. “Kobiety o kobietach, czyli cała prawda o płci pięknej”).

4. EGN Sp. z o.o. / Producent kosmetyków marki “Cherry Soap”

Firma produkuje kosmetyki oparte na naturalnych nisko przetworzonych bądź organicznych surowcach. Surowce sprowadza tylko ze sprawdzonych źródeł i plantacji. Nie korzysta z usług firm, które testują produkty na zwierzętach a także sami tego nie robią. W procesie produkcyjnym, korzysta głównie z polskich podmiotów. Zaopatruje się w urządzenia, które kupuje od polskich firm i współpracuje z lokalnymi firmami z okolicy.

Wspiera inicjatywy prospołeczne oraz charytatywne:
– Współpraca z SGH – „Tydzień Uśmiechu” organizowany przez Niezależne Zrzeszenie Studentów Szkoły Głównej Handlowej
– Szkoła podstawowa w Kartuzach – charytatywny kiermasz świąteczny
– Wsparcie zbiórki na pompę insulinową dla chorego chłopca z Grudziądza
– Uczestnictwo i wystąpienia na Gdańskich Targach Aktywizacji Seniorów, organizowane przez Urząd Miasta Gdańsk
– Wsparcie akcji pod tytułem #STAWIAMNANATURALNOŚĆ organizowanej przez I.D. Media
– Wsparcie kongresu “Eko Kobieta”
– Wsparcie kongresu “Kobieta w branży IT”
– Uczestnictwo w targach Ekocuda i Ekotyki, promocja naturalnych kosmetyków

Jako firma dba o:
– korzystanie z naturalnych nisko przetworzonych surowców bądź surowców organicznych
– rzetelne informowanie klientów o używanych składnikach, objaśnienie ich cech oraz zastosowań
– wykonanie kompleksowych badań dermatologicznych i laboratoryjnych, potwierdzających hipoalergiczność kosmetyków
– stosowanie opakowań biodergadowalnych
– minimalne wykorzystanie opakowań plastikowych
– zachęcanie do prawidłowej segregacji odpadów oraz recyklingu

Przestrzega surowych reguł produkcyjnych według PN-EN ISO 22716:2009P oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) NR 1223/2009.

5. Synergia Hub Spółka z organiczoną odpowiedzialnością Sp. k.

Think economy do ecology – filozofia biznesowego myślenia firmy o rynku nieruchomości z poszanowaniem człowieka, przyrody, promująca wrażliwość na otoczenie.

Jak mówi Katarzyna Wara-Wąsowska, Dyr. ds. sprzedaży: – Jako przedsiębiorców w naturalny sposób do działania motywuje nas chęć zysku. Zysk można wypracować jedynie dla siebie, można się nim także mądrze dzielić. Nasza inwestorska dojrzałość stawia na biznes zrównoważony. Widzimy jak dużo bezpowrotnie wszyscy konsumujemy to, czego odtworzyć się nie da – zasobów naturalnych i otaczającej nas szeroko rozumianej przyrody! Widzimy negatywne skutki globalnych przemian przyrodniczych !
Widzimy postępujące ocieplanie się klimatu! Naszą odpowiedzią od kilku lat jest stosowanie rozwiązań przyjaznych naturze i zaangażowanie w działania o wymiernej korzyści dla natury. Od 2013 roku uczymy się zielonego projektowania. Badamy wpływ naszych decyzji projektowych i biznesowych na przyrodę a wyniki i spostrzeżenia w sposób bezpośredni przekładają się na idee, konstrukcje design – think economy do ecology.

Projekt Zielony by Synergia, jest naszą kolejną inwestycją ale pierwszą w Łodzi w pełni zieloną i organiczną. W tej realizacji poszaleliśmy ekologicznie, poza użyciem materiałów i technologii przyjaznych środowisku zastosowaliśmy nowe podejście projektowe i zainicjowaliśmy działanie społeczne Miasto Biznes Mieszkańcy na rzecz zielonej rewitalizacji kwartału. Nowatorskim założeniem projektowym Zielonego by Synergia jest jego układ względem stron świata chroniący go przed nadmiernym nagrzewaniem. Posadowienie Zielonego w znaczny sposób redukuje zapotrzebowanie na energię elektryczną obsługującą klimatyzację. Ściana szczytowa Zielonego jest skierowania na południe, będzie całkowicie obsadzona winobluszczem ( obniżenie temperatury do 4 stopni). Przeszklenia i okna mają wyłącznie elewacje wschodnia, zachodnia i północna, co zmniejsza efekt nagrzewania się budynku (redukując zapotrzebowanie na energię elektryczną o około 30%)i zapewnia optymalne warunki doświetlenia miejsc pracy. Kolejnym ważnym założeniem jest położenie parkingu. Kryty i otwarty parking, na poziomie gruntu redukuje zapotrzebowanie na agresywne technologie budowlane, nie wymaga instalacji zużywających duże ilości energii elektrycznej. Parking na poziomie 0 pozwala czerpać korzyści użytkowe przy minimalizowaniu wydatków i emisji CO2.

Zieleń w obszarze inwestycji oraz pozyskiwanie energii z naturalnych odnawialnych źródeł to nasz wkład w współtworzenie równowagi w przestrzeni miejskiej. Budynek Zielony by Synergia będzie posiadał ponad 570m2 powierzchni zielonego intensywnego tarasu z krzewami, drzewami i kwiatami. Ogrodzenie to ogród wertykalny w formie trejażu. Ponadto 80 m2 tarasu dla pszczół, obsadzonego miododajnymi roślinami oraz 600 m2 parku kieszonkowego stanowią strefy oczyszczające powietrze z Co2 i smogu zapewniając jednocześnie relaks w harmonii z naturą.

Największa w Łodzi elektrownia fotowoltaiczna zaprojektowana na czystym dachu pozwala ograniczyć zapotrzebowanie w energię pozyskiwaną konwencjonalne o około 300 000,kWh. Konsumujesz – oddajesz zmniejszając swoje zapotrzebowanie na energię elektryczną o minimum 30%.

Od końca lat dziewięćdziesiątych pszczoły znikają z uli niewielu zdaje sobie sprawę, że co trzecia łyżka pokarmu, który spożywamy, zależy od ich aktywności.

My darzymy je wielką sympatią i mamy świadomość, że od tego czy przetrwają zależy nasze życie i bioróżnorodność. Kolejny sezon prowadzimy pasiekę 18 rodzin. Obserwowaliśmy jak wspaniale praca z tymi pracowitymi owadami wpływa na rozwój emocjonalny dzieci.

Podzieliliśmy się już tą radością z naszymi Najemcami – 4 rodziny pszczele zamieszkały w zielonym (intensywnym)dachowym ogrodzie w Synergii. 8 następnych stanie w ogrodzie przy budynku Zielony by Synergia – unikamy iluzorycznych i efekciarskich działań.

Co jeszcze firma zrobiła dla błękitnej planety?

1. Od 10 lat w okresie marzec-październik promuje transport rowerowy, stąd we wszystkich nieruchomościach są szatnie dla rowerzystów i parkingi dla rowerów,

2. Segreguje odpady,

3. Zima 2013 – zaprojektowali i wykonali na własny koszt ratrak śnieżny do walcowania tras narciarskich Lasu Łagiewnickiego, tak, żeby biegacze poruszali się wyłącznie po wyznaczonych trasach turystycznych,

4. Jesień 2017 – posadzili 400 szt. winorośli i kilkadziesiąt drzew owocowych w celu promocji naturalnych soków,

5. Wiosna 2018 – założyli prywatną pasiekę aby nauczyć się „obsługi pszczół”

6. Jesień 2018 – posadzili 50 szt. robinii akacjowej w obszarze Lasu Łagiewnickiego; opiekuje się i dba o rośliny zachęcając do podobnych działań partnerów biznesowych.

7. Lato 2019 – zbudowali zielony intensywny ogród na dachu biurowca Centrum Biznesowego Synergia wykorzystując przy tym materiały recyclingowe zwiększając tym samym efekt ekologiczny.

8. Lato 2019 – założyli pierwszą miejską- edukacyjną Pasiekę w Centrum Biznesowym Synergia.

9. Lato 2019 – rozpoczęli realizację Zielonego Pasażu – Parku kieszeniowego otwartego dla mieszkańców i będącego testowym rozwiązaniem polegającym na rozbijaniu opuszczonych i martwych podwórek wśród kamienic i zszywaniu miasta w całość tętniącą życiem i zielenią.

10. Lato 2019 – podpisali umowę na realizację instalacji fotowoltaicznej o mocy 49kWp. Jest to pierwsza realizacja w ich nieruchomości a zysk z energii odnawialnej pozwoli ograniczyć zużycie energii o około 10%. Jednocześnie firma deklaruje, iż po okresie testowym jednego pełnego sezonu podejmie decyzję o uruchomieniu podobnych instalacji w każdym ze swoich obiektów uzyskując w ten sposób ekologiczny efekt skali.

11. Lato 2019 – posadzili 7 lip oraz zagospodarowali tereny zielone przyległe do nieruchomości pod adresem Wólczańska 143.

12. Lato 2019 – posadzili 7 platanów i 3 buki wzorem z Rotterdamu w mobilnych, profesjonalnych donicach po adresem Wólczańska 128/134.

6. Doula Agnieszka Dróżdż

Działalność firmy związana jest ze wsparciem kobiet w ciąży i kobiet “po stracie”, od początku prowadzona według koncepcji CSR. Dodatkowo oprócz wieloletniej działalności na rzecz kobiet, czynnie wspiera działalność na rzecz zwierząt w Trójmieście, w Polsce i na całym świecie.

Co oferuje firma?

1. Spotkania dla kobiet w trakcie ciąży, połogu i dla bardzo potrzebującej grupy, czyli kobiet “po stracie”. Jako jedyna w Trójmieście organizuje kobiece kręgi w ramach Organizacji Kręgów Porodowych w Trójmieście i okolicy, we współpracy z Fundacją Rodzić po ludzku, Doula w Polsce i Fundacją Matecznik.

2. Wsparcie finansowe organizacji pomagającym kobietom w ciąży.

3. Fotografie dla Krainy Mlekiem i Miodem płynącej na terenie Gdyni. Fotograf Krainy organizuje oprócz sesji płatnych, bezpłatne spotkania dla Mam, w trakcie których wykonuje darmowe sesje indywidualne i grupowe Mam karmiących.

4. Organizacja darmowych warsztatów i wykładów dla potrzebującej grupy kobiet w ciąży i karmiących piersią.

5. Organizacja zbiórek pieniężnych dla Hospicjum dziecięcego w Gdyni, w trakcie eventów.

6. Organizacja zbiórek pieniężnych dla Gdyńskiego Schroniska “Ciapkowo” w trakcie eventów.

7. Wykonanie sesji charytatywnych w schronisku dla zwierząt.

8. Wolontariat od 20 lat, mający na celu pomoc zwierzętom, we współpracy z Fundacjami pro zwierzęcymi, wspieranie działań ekopatrolu trójmiejskiego i innych organizacji ratujących życie i zdrowie zwierząt.

9. Prowadzenie darmowych lekcji miłości i empatii w szkołach podstawowych, z autorskim pokazem multimedialnym o tytule “Mój Przyjaciel Zwierz”.

10. Segregacja śmieci

11. Wieloletnie prowadzenie kampanii, uświadamiających czym są:
– testy na zwierzętach
– futra i jak się je pozyskuje
– jak wygląda życie zwierząt w cyrku
– działania ratujące życie i zdrowie zwierząt po wypadkach
– działania zapobiegające bezdomności zwierząt
– adopcja zwierząt
– pseudo hodowle

12. Działania mające na celu zwiększenie świadomości dotyczącej Standardów okołoporodowych, uczenie kobiet asertywności i wspieranie ich w działaniach mających na celu zwiększanie i przestrzeganie swoich praw na sali porodowej i w trakcie karmienia piersią.

13. Charytatywne sesje zdjęciowe, przekazywanie voucherów na akcje charytatywne, z których dochód przeznaczany jest na pomoc dzieciom i zwierzętom.

14. Wieloletnie zwiększanie świadomości społecznej dotyczącej ratowania świata, udział w marszach i manifach na rzecz zwierząt i świata.

7. Nakatomi

Firma od początku istnienia dba o planetę i środowisko. Szefowa firmy Ewelina Kołoda wymyśliła kilka autorskich projektów.

1) “Rowerowe liczenie kasy”. Każda z pracownic, która zadeklarowała, że będzie dojeżdżać do pracy rowerem a nie autem dostaje od “Szefowej” po 100 PLN miesięcznie. Każda z nich dostaje także rower. Pracownicy zbierają pieniądze i raz w roku wyjeżdżają wspólnie na super weekend.

2) Butelkowanie. Za każdy dzień w którym pracownicy nie przynoszą plastiku do biura, nie ważne czy butelki czy opakowania po jedzeniu szef wrzucamy po złotówce do skarbonki. Dziewczyny uzbierały już ponad 21 tysięcy złotych. Za uzbierane pieniądze pracownice planują wspólny weekend w Paryżu. Cel – 100 tyś złotych.

Firma dba o super atmosferę w pracy. Wszyscy pracują 4 dni w tygodniu, bez obniżania pensji. Wszyscy mają godzinę przerwy każdego dnia – płatną oraz darmowe lunche w kantynie w swoim biurowcu.

8. W Miejskiej Kniei / Katarzyna Mikulska

Knieja to firma edukacyjna, gdzie Katarzyna Mikulska prowadzi warsztaty, spotkania z szeroko rozumianej ekologii, zero waste, zielarstwa/ dzikich roślin jadalnych i bushcraftu/ outdooru. Wszystko odbywa się w przestrzeni leśno- łąkowej w cudownym miejscu Makowie. Warsztaty i spotkania są skierowane do każdej grupy wiekowej. W ramach już sześcioletniej działalności wyodrębniły się dwa projekty:
– Leśna Łąka (https://www.facebook.com/lesnalaka/) w ramach tego projektu Katarzyna Mikulska skupia się na warsztatach kulinarnych (kuchnia tradycyjna, historyczna), warsztatach permakulturowych (uprawa permakulturowa to uprawa bez ego)
– Szkoła Rzemiosła Leśnego (https://www.facebook.com/szkolarzemioslalesnego/) w ramach tego projektu właścicielka firmy skupia się na warsztatach bushcraftowych, czyli uczy, jak odpoczywać na łonie natury nie niszcząc jej. Jak czerpać dobra od Matki Natury dając coś w zamian.
Wszystkie działania są odwzorowaniem wielkiej miłości do Matki Natury.
Firma organizujemy takie cykliczne imprezy jak: Zlot Szeptuch, Regionalny Zlot Zielarski/ Festiwal Ziołowy
Survival Mania. Wspiera działania dzieci i młodzieży dając dzieciom miejsce do działań Klubu Przygody w Makowie (https://www.facebook.com/klubprzygodywmakowie/).

9. “SZUKAM PRACY, WIĘC NIE INTERESUJ SIĘ, CZY PLANUJĘ CIĄŻĘ! ” / Kampania społeczna z inicjatywy GoWomen

O kampanii napisali m.in Mamadu, Onet, Mamotoja, Kobieta.pl i inni (https://gowomen.pl/media-o-gowomen/).

GoWomen -to hybryda strony internetowej i kampanii społecznej, a także ruch nowoczesnych,pewnych siebie, realizujących się zawodowo kobiet www.gowomen.pl to przede wszystkim inicjatywa tworząca kampanie społeczne, w których to kobiety odgrywają główną role. Zwraca szczególną uwagę na kobiety poszukujące pracy, które zostają automatycznie skreślone ze względu na płeć, wiek albo bycie matką i/lub żoną. Przyszły pracodawca wyrzuca takie CV od razu do kosza bądź na rozmowie rekrutacyjnej pyta o plany związane z powiększeniem rodziny. Kampania mówi temu stanowcze NIE!

POSTULATY kampanii:

MÓWIMY TAK:
Każda kobieta ma prawo do godnej pracy i płacy
Nikomu nie trzeba się tłumaczyć z chęci posiadania/ nieposiadania dziecka
Matkom pracującym, rozwijającym się, uczącym się
MÓWIMY NIE:
Dyskryminacji płciowej na rynku pracy,
Kobietom, które wykorzystują pracodawcę, do szybkiej ucieczki na L4 i macierzyński
Pracodawcom, którzy nie zatrudniają kobiety, w związku z obawą szybkiego zajścia w ciąże
Dyskryminacji w kwestiach wynagrodzenia za taką samą pracę

Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet i pracodawców. Pomysłodawczyni chce, aby kobiety zastanowiły się nad swoim życiem i przyszłością, tym samym nabrały pewności siebie, co do realizacji siebie w sferze zawodowej.

Kampania kierowana jest do pewnych siebie, przedsiębiorczych, pracowitych kobiet, które chcą realizować się na szczeblach kariery zawodowej. Także do kobiet matek, które chcą podążać ścieżką kariery.

Jak mówi pomysłodawczyni projektu Ewelina Salwuk-Marko: – Kampanię kierujemy też do pracodawców, aby nie obawiali się zatrudniać kobiety. Są rewelacyjnymi fachowcami i świetnie się sprawdzają na wysokich stanowiskach. Głównym celem jest dotarcie do osób i pokazanie im problemu dyskryminacji na rynku pracy. Chcemy dotrzeć do jak największej liczby osób. Pobudzić do refleksji i edukować. Na stronie www.gowomen.pl będziemy publikować tylko prawdziwe historie z punktu widzenia obu stron (także pracodawcy). Tak, aby zobrazować skalę problemu. Na stronie internetowej publikowane są rzetelne i wartościowe artykuły. 

10. KUMAZU

Firma należy do tych marek kosmetyków ekologicznych, które naprawdę dbają o środowisko, podejmują trud znalezienia zdrowych, ekologicznych opakowań. Które być może i są droższe, jednak zapewnią kosmetykom bezpieczeństwo, a ich użytkownikom komfort stosowania.

Opakowania Kumazu powstają z naturalnych materiałów takich jak np. aluminium. Często są one biodegradowalne czy wielokrotnego użytku. Wszystko po to, by minimalizować niekorzystne dla natury skutki uboczne transportu, ale także dać klientowi świeży produkt, który nie stał w magazynie przez kilka czy kilkanaście miesięcy.

Jeśli chodzi o opakowania kosmetyków ekologicznych, to powinny wyróżniać się nie tylko ergonomicznym kształtem, ale także być komfortowe w użytkowaniu i trwałe, wyglądać atrakcyjnie, a do tego być przyjazne środowisku.

Kosmetyki naturalne Kumazu znajdują się w ekologicznych aluminiowych opakowaniach, które doskonale wpisują się w modny aktualnie trend zero waste. Następnie zapakowane zostają w kartonik z przetworzonego kartonu. Brak folii i zastosowanie butelek do kosmetyków Kumazu z aluminium, tak samo bezpiecznych, jak szkło, sprawia, że marka pozytywnie wpływa na środowisko naturalne. Jeśli chodzi o opakowania z aluminium do kosmetyków Kumazu, to przeszły one szereg restrykcyjnych badań w laboratorium i otrzymały certyfikat, który potwierdza ich wysoką jakość i bezpieczeństwo.

Firma od początku swojego istnienia dba o środowisko. Ponadto wspiera różnego rodzaju akcje społeczne i charytatywne. Pomaga kobietom chorym na raka oraz angażuje się w akcje wydawnictwa I.D.MEDIA wspierając m.in. samotne matki.

11. M’onduniq Cosmétiques Professionnel

M’onduniq Cosmétiques Professionnel to profesjonalna marka kosmetyczna należąca do międzynarodowego konceptu Dermie Pharm, posiadającego centra badawcze i linie produkcyjne w różnych częściach Europy. Część produktów marki opracowywana i produkowana jest we Francji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu laboratoriów badawczych, które starannie opracowują innowacyjne formuły dermokosmetyczne marka jest w stanie oferować swoim odbiorcom produkty najwyższej jakości. Proces badań dermatologicznych oraz hipoalergicznych obejmuje wszystkie produkty, gwarantując ich skuteczność i potwierdzając deklarowane właściwości. Proces oceny bezpieczeństwa produktu daje wszystkim użytkownikom i profesjonalistom pracującym z produktami M’onduniq gwarancję bezpieczeństwa i satysfakcji.

We wszystkim kosmetykach oferowanych przez M’onduniq stosowane są tylko i wyłącznie składniki aktywne, które pozyskiwane są bez jakiejkolwiek szkody dla zwierząt czy otaczającego nas środowiska. Laboratoria korzystają z surowców najwyższych jakości i zanim produkt zostanie wprowadzony na rynek wszystkie jego formuły testowane są przez kilkunastu kosmetologów i dermatologów. Daje do możliwość opracowania takiej formuły finalnej produktu, która ma być przede wszystkim bardzo skuteczna i łatwa w zastosowaniu przez gabinety.

Marka wspiera akcje wydawnictwa I.D.MEDIA pomagając m.in. samotnym mamom oraz kobietom chorym na raka.

12. WOJEWODZIC

WOJEWODZIC – polska marka specjalizująca się w projektowaniu i produkcji ekskluzywnych torebek, teczek oraz galanterii skórzanej. W jej ofercie znajdziecie między innymi szeroki wachlarz produktów, które doskonale sprawdzają się jako gadżety reklamowe i skutecznie uświetniają każdą akcję marketingową. Do tej kategorii zaliczają się rożnego rodzaju kosmetyczki piórniki, breloki, etui na wizytówki, chusteczki, długopisy, klucze, telefony komórkowe, tablety, bilety lotnicze, recepty, oraz portfele i biwuary. Torebki Wojewodzic są synonimem elegancji i dobrego smaku, której nie jest się w stanie oprzeć żadna przedstawicielka płci pięknej. Starania zostały uhonorowane Godłem Najwyższej Jakości Quality International 2012 w kategorii QI produkt.

Firma wspiera lokalne akcje społeczne i charytatywne organizowane na Podhalu. Dba o miłą atmosferę w pracy, tak aby pracownicy firmy czuli się jak w domu.

13. KOCH OPTICAL

Koch Optical to polska firma z Gdyni, dystrybutor okularów i właściciel marki RETRO LONDON. W bogatej ofercie firmy Koch Optical znajdą coś dla siebie zarówno wielbiciele awangardy, jak i klasyki, trendsetterzy oraz miłośnicy ponadczasowej elegancji. Propozycje firmy Koch Optical to idealny wybór dla osób, które chcą podkreślić swoją wyjątkową osobowość. Marka angażuje się w akcje charytatywne na ternie Pomorza, wspierając wybrane Domy Dziecka.

14. Klinika Młodości Blanki Pawłowskiej

Klinika od lat angażuje się w działalność charytatywną wspierając warszawskie domy dziecka. Angażuje się w kampanie na rzecz Domów Samotnej Matki, m.in. kalendarz charytatywny wydawnictwa I.D.MEDIA czy książkę “Kobiety o kobietach, czyli cała prawda o płci pięknej. W styczniu 2020 r. wesprze licytację na rzecz Fundacji Opiekuńcze Skrzydła, która organizowana będzie podczas gali LWICE BIZNESU.

GŁOSOWANIE INTERNAUTÓW TRWA DO 25 LISTOPADA.

Link do głosowania: https://www.atomsms.pl/app/module/sonda2.html?sonda=472&enc=utf&mode=TDBIX.749&fbclid=IwAR0wEYIduK-ONqsXKoRtirEE-sw6i0IvJLFr8598iE9DUPcsLPPfV4BULic

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: