Kampania AVON kontra Rak Piersi – Magazyn Kobiet Spełnionych.

Kampania AVON kontra Rak Piersi

Gabinety z Różową Wstążką 2016

W październiku ruszyła dziewiąta edycja akcji Gabinety z Różową Wstążką, organizowanej w ramach kampanii AVON kontra Rak Piersi przez markę AVON i Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum. Tej jesieni zostanie dofinansowanych aż 6 500 badań USG piersi w 89 Gabinetach z Różową Wstążką w całej Polsce.

]]>

Akcja Gabinety z Różową Wstążką jest finansowana ze sprzedaży Produktów AVON z Różową Wstążką. W tym roku środki na badania zostały zebrane również dzięki wsparciu Partnerów – marek Nestlé FITNESS i ERGO Hestia oraz rywalizacji w aplikacji Endomondo „AVON WALK. Każdy krok ma znaczenie”, której celem było zebranie jak największej liczby kilometrów.

Do akcji przyłączyło się prawie 60 000 osób, które przeszły w sumie ponad 2 000 000 km. Zostały one przeliczone na dofinansowane badania, ich liczba została uroczyście ogłoszona podczas Dnia Różowej Wstążki, 11 czerwca na Bulwarach Wiślanych w Warszawie.

Gabinety oznaczone symbolem Różowej Wstążki wyróżniają się spośród innych placówek najwyższymi standardami obsługi. Zapisy na badania ruszają pod koniec września. Wystarczy wejść na stronę www.avonkontrarakpiersi.pl i sprawdzić, które gabinety biorą udział w akcji, zadzwonić i umówić się na badanie. Jego koszt to zaledwie 20 złotych – jest to równowartość Produktu z Różową Wstążką, który każda pacjentka otrzyma podczas wizyty.

W zeszłym roku zostało dofinansowane 5500 badań w 67 gabinetach w całej Polsce, w tym roku w akcji weźmie udział aż 89 placówek.

Więcej informacji można znaleźć na stronie kampanii: www.avonkontrarakpiersi.pl

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: