„Vintage Touche” w nowej kolekcji Umiar

Biżuteria wykonana przy użyciu form odlewniczych z dawnych lat, odnalezionych i uratowanych od zapomnienia. Wzory z zachowanym duchem vintage, nawiązujące do stylu art deco, choć w unowocześnionym wydaniu. To nowa kolekcja polskiej marki Umiar – „Vintage Touche”.

 

 

 

 

Na polskim rynku biżuterii marka Umiar znana jest z prostych form i pochwały minimalizmu. Nowa kolekcja „Vintage Touche” łączy dotychczasowy styl marki z elementami vintage i wzorami art deco. A wszystko przez odnalezione i uratowane od zapomnienia gumy odlewnicze z dawnych lat, którym projektantki marki, Magdalena Brzozowska i Malwina Wysińska, nadały drugie życie.

Jakiś czas temu poznałyśmy pana, którego rodzina od pokoleń zajmowała się odlewaniem metali. On jednak nie przedłużył tradycji rodzinnej i chciał pozbyć się wszystkich gum. Pomyślałyśmy, że odzyskanie chociaż kilku wzorów, które wylądują na śmietniku to dobry pomysł. Obejrzałyśmy setki starych form odlewniczych i wybrałyśmy z nich kilka, które postanowiłyśmy przywrócić do życia – mówią projektantki marki Umiar.

Ale też nie przez przypadek Magda i Malwina zainteresowały się recyklingiem form. Same hołdują zrównoważonej modzie i świadomym zakupom. Więcej czerpią z szaf babć aniżeli z aktualnych kolekcji sieciówek. Do tego chcą, aby ich biżuteria była wykonywana przez lokalne, małe pracownie. Nowa kolekcja została w całości przygotowana przez rzemieślników z warszawskiego Mokotowa.

Kolekcja „Vintage Touche” została wykonana ze srebra próby 930 oraz srebra pozłacanego 24-karatowym złotem. Na specjalne zamówienie klientów biżuteria może być również wykonywana wyłącznie ze złota. W większości składa się ona z kolczyków i naszyjników, ale w kolekcji znalazły się również pierścionki, bransoletki, piny oraz nowość – klipsy.

Starałyśmy się, aby nowa kolekcja była różnorodna. By w tym połączeniu naszego „Umiarowego” stylu z nowym dla nas, oczywiście tylko w projektowaniu, charakterem vintage, klientki mogły znaleźć swoją ulubioną biżuterię. Chcemy, aby dzięki temu niewielkiemu dodatkowi przemycały one w codziennych stylizacjach „Vintage Touche” – mówią Malwina Wysińska i Magdalena Brzozowska.

Nowa kolekcja „Vintage Touche” jest dostępna w sklepie internetowym marki www.umiar.pl, w pop-up store w The Designer Gallery w Galerii Mokotów w Warszawie oraz punktach partnerskich.

Kampanię kolekcji „Vintage Touche” zrealizowali:

Zdjęcia: Magdalena Kozicka

Modelka: Karina / Rebel Models

Stylizacje ze sklepów vintage oraz własnych szaf: Malwina Wysińska, Magdalena Brzozowska

Makijaż i włosy: Sandra Majewska

Produkcja: agencja Fashion Valley.

 

***

Umiar to powstała w 2015 roku polska marka biżuterii. Została założona przez Magdalenę Brzozowską i Malwinę Wysińską z miłości do prostych form i pasji projektowania. Nazwa Umiar definiuje wartości, za którymi podążają projektantki: proste w formie i wyrazie projekty, szlachetne materiały, najwyższa jakość wykonania i rzemieślnicze doświadczenie. www.umiar.pl

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: