„Zacznij od siebie” – nowa jakość w medycynie estetycznej

Pod hasłem „Zacznij od siebie” ruszyła nowa linia odzieży medycznej marki MEDORA. Ten znany polski producent uniformów medycznych zaskakuje nie pierwszy raz. Tym razem we współpracy z popularną wrocławską Kliniką Medycyny Estetycznej – Derma Instytut, powstała specjalna linia odzieży premium dla lekarzy i kosmetologów.

 

 

 

Firma Medora posiada na swoim koncie wiele znanych i cenionych kolekcji uniformów dla klienta instytucjonalnego. Jednak współpraca z Kliniką Derma Instytut zapoczątkowała linię wyjątkowo indywidualną, dopasowaną jednolicie do zaaranżowanej przestrzeni.

– Od początku planowania identyfikacji wizualnej naszej kliniki wiedziałem, że logo i kolorystyka wnętrz to ważny element w kontakcie z otoczeniem. Jednak strój medyczny, w którym przyjmujemy pacjentów definiuje nie tylko nasz styl, ale przede wszystkim medyczne predyspozycje, umiejętności i buduje zaufanie do naszych specjalistów. Zamiast wyboru katalogowego, powtarzalnego projektu warto stworzyć strój, który będzie w symbiozie z nami i naszą placówką. Od wielu lat korzystam z produktów marki MEDORA, więc ta wysoka jakość jest mi doskonale znana, stąd wybór był oczywisty. – powiedział, Marcin Janusek właściciel Derma Instytut, Kliniki Medycyny Estetycznej z Wrocławia.

„Zacznij od siebie” jest inicjatywą nie tylko marki MEDORA, ale także Kliniki Derma Instytut. To popularne, wrocławskie miejsce za pośrednictwem swoich usług trafia z ofertą do tych kobiet, które chcą wyglądać zdrowo i pięknie. W okresie letnim, kiedy zdecydowanie zwolnił czas, to idealny moment aby zastanowić się czego potrzebuje skóra, twarz, ciało? Wystarczy wsłuchać się w siebie i swoje potrzeby, aby specjaliści z gabinetu Marcina Januska zaproponowali najlepsze rozwiązanie.

– Nie ukrywam, że odzież spersonalizowana nie jest nowością w naszej firmie. Jednak akcja „Zacznij od siebie”, jest czymś więcej niż tylko uszyciem odzieży medycznej pod kolor logotypu określonej kliniki. Właściciele Derma Instytut za pomocą tej akcji hołdują postawie, że zanim klientka, klient zdecydują się na holistyczne i medyczne zmiany, powinni sobie odpowiedzieć na pytanie jakie efekty chcą osiągnąć. Dlatego podejście całego zespołu Derma Instytut do pacjentów, do otoczenia biznesowego złożonego w akcję „Zacznij od siebiezainspirowało nas do tej współpracy – powiedziała Ewa Małgorzata Wiertelak, Prezes Zarządu Medora Sp. z o.o., producenta odzieży medycznej.

O marce MEDORA

Właścicielem Marki MEDORA jest Ewa Małgorzata Wiertelak, która z branżą odzieży medycznej związana jest od 2001 roku, natomiast od 2006 roku działa pod marką MEDORA. Firma jest liderem w branży i od wielu lat sukcesywnie utrzymuje pozycję trendsettera. Jej odzież wykorzystywana jest w wielu produkcjach telewizyjnych, takich jak „Pierwsza Miłość”, „W rytmie serca”, „Diagnoza”, „Barwy Szczęścia”, a także w wielu komercyjnych reklamach i innych projektach. Marka ubiera najbardziej wymagających klientów sektora medycznego – szpitale, największe kliniki, a także prestiżowe placówki z branży medycyny estetycznej oraz  stomatologii. Medora otrzymała wyróżnienie „Złota siódemka 2017 roku” w kategorii branża odzieżowa za kreowanie nowoczesnej, indywidualnej mody w dziedzinie odzieży medycznej. Jesienią 2018 roku wraz z projektantką Ewą Minge stworzyła kolekcję premium MEDORA by EVA MINGE, której premiera odbyła się 18 grudnia 2018 roku w salonie firmowym MEDORA w Warszawie.

Więcej na temat marki na stronie www.medora.pl oraz na profilu FB:  www.facebook.com/medoraofficial/

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: