Wielki sukces pierwszej edycji Pomorskiego Kongresu Kobiet Biznesu

Rosnące ceny surowców, energii i materiałów bezpośrednio przekładają się na wyniki finansowe przedsiębiorców i zmuszają ich do aktualizowania swoich polityk cenowych. Inflacja istotnie utrudnia ponadto planowanie i budżetowanie, co rodzi dodatkowe ryzyko i naraża przedsiębiorców na potencjalne straty.

 

 

Polskim biznesom nie sprzyja również pokolenie „Z” zwane też pokoleniem „płatków śniegu”. Delikatni, młodzi, wyjątkowi. W praktyce oznacza to nic innego jak coraz to większe problemy z pracownikami. Dziś podwładnemu nie wystarcza godna wypłata – potrzebna jest szeroka gama benefitów, warsztaty z motywacji i opieka psychologa.
Wieloletnie doświadczenie oraz niesprzyjające przedsiębiorcom czasy, skłoniły nas do podjęcia inicjatywy, która ma na celu wsparcie przedsiębiorców w ich rozwoju, edukacji, pozyskiwaniu klientów i kontrahentów.

To właśnie dlatego 16 maja w sopockim Blu Raddison Hotel obyła się pierwsza edycja Pomorskiego Kongresu Kobiet Biznesu zorganizowana przez Paulinę Marwińską-właścicielkę agencji reklamowej Maarwin oraz Joannę Suchocką, założycielkę Strefy Kobiet Biznesu, która zgromadziła na sali prawie 150 kobiet biznesu!

Podczas wydarzenia odbyły się dwa panele dyskusyjne. Temat pierwszego z nich brzmiał „Mentalność Przedsiębiorcy kontra sukces przedsiębiorstwa” z udziałem Małgorzaty Gąski właścicielki marki “Fabryka Siebie” oraz Aleksandry Żeglarskiej, która jest ekspertką ds. metali szlachetnych – złota i srebra inwestycyjnego. Panie opowiedziały o swojej drodze do sukcesu, wewnętrznych przekonaniach, pokonywaniu granic i inwestowaniu w swój rozwój.

Drugi panel poruszał tematy, z którymi najczęściej obecnie borykają się przedsiębiorcy.

Izabella Grabska, założycielka marki GrabskaSailing.pl oraz spółek grabska.pl, oraz Diana Melnyk, współwłaścicielka firmy “OPI-optymalizacja, produkcja, innowacja” opowiedziały o wyzwaniach, które obecnie dotykają ich klientów i z którymi one same mierzą się na co dzień. Obie Panie udzieliły cennych rad dotyczących rozwiązań, które warto wprowadzić w swoich firmach, opowiedziały o tym jak ważna jest szeroka wiedza zdobywana latami i jak cenną wartością w biznesie są relacje.

Ponadto podczas kongresu odbyły się liczne prelekcje m.in. dotyczące inwestycji w nieruchomości, o których opowiedziała Ewa Jabłońska-Nabayago, właścicielka Naba House, o wewnętrznych blokadach przedsiębiorcy o których mówiła międzynarodowa eksperta Aleksandra Rudzińska czy też z zakresu prawa, o których opowiedziała Radca Prawny, właściciel kancelarii Aneta Wasiluk.

Było również o księgowości, o której opowiedziała Dorota Ogrodowska Prezes Zarządu Kancelarii Księgowej Ogrodowscy Sp. z o.o. i o aspektach zarządzania, które przedstawiła Barbara Mazurek z BN Consulting. Ostatnią z prelekcji była “Dopasowany finansowy plan ochronny, jako element skutecznego biznesu.” w wykonaniu Zofii Pruchniak.

W nawiązywaniu relacji pomógł moderowany networking przygotowany przez Karolinę Rymarczyk, manager O4 Flow.

Całość uświetniła muzyka na żywo w wykonaniu Basia KAWA music oraz ekspozycja samochodów Mecenasa Wydarzenia – Porsche Sopot Centrum.

Zarówno wiedzy jak i emocji nie brakowało!

PATRONAT MEDIALNY: Europejski Klub Kobiet Biznesu, Imperium Kobiet, Warto znać.

fot. Spojrzenie Marty

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: