Weź udział w projekcie Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości!

Budowanie marki to zbiór wielofazowych działań opierających się o narzędzia public relations, prowadzących do postrzegania firmy przez innych w zgodzie z jej założeniami. W przypadku budowania wizerunku marki, firmy lub produktu wsparciem służyć mogą agencje PR bądź dział public relations. Jeżeli jednak chodzi o personal branding, czy inaczej budowanie marki osobistej, sporo działań leży w naszych rękach. Niezwykle korzystny w kreowaniu wizerunku marki osobistej jest udział w projekcie Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości. Dlaczego kobiety przedsiębiorcze powinny wziąć w nim udział?

 

Personal branding a kreowanie wizerunku

Rozważmy jednak w pierwszej kolejności, co oddziałuje na nasz wizerunek i czym on tak naprawdę jest?

Wizerunek to nie tylko to, jak wyglądamy. Niepodważalnie wygląd, styl, odzież czy prezencja mają istotne znaczenie, natomiast istnieje kilka innych elementów, które mają wpływ na to, jak jesteśmy postrzegani przez innych. Olbrzymie znaczenie ma także język ciała, umiejętność budowania relacji z innymi, umiejętność porozumiewania się i modulacji głosu, etykieta i reguły savoir-vivre oraz umiejętności interpersonalne.
Składnikiem łączącym wszystkie wcześniej wymienione warunki jest szacunek. To właśnie respekt jest fundamentem tego jak inni nas postrzegają i jak sami patrzymy na siebie. Jeżeli na ustalone spotkanie dotrzemy spóźnieni i niedbale ubrani, będzie to świadczyć o naszym braku szacunku do osoby, z którą byliśmy umówieni.

Budujemy wizerunek nie tylko w relacji face-to-face jak i wykorzystując marketing online, co jest zdecydowanie trudniejsze, bowiem jesteśmy poddawani analizie bardzo dużemu gronu odbiorców. Należy więc, w pierwszej kolejności, przeanalizować, jak chcemy być postrzegani przez innych, jakich użytkowników chcemy zrzeszać wokół siebie, co chcemy uzyskać kreowaniem swojej marki? Te zasadnicze pytania pozwolą nam określić kierunek działań, które będziemy musieli podjąć i podejmować stale, by budować wyrazistą, zaufaną i spójną markę osobistą.

Budowanie marki osobistej

W kreowaniu marki osobistej nieopisane znaczenie ma networking, czyli tworzenie sieci wzajemnych kontaktów handlowych, które służą do wymiany wiedzy, zasobów, obopólnego poparcia oraz możliwości rozwoju.

Kluczowe zadanie ma też strategia docierania do nowych klientów. Nie należy zakładać, że w morzu konkurencji usługobiorcy sami nas odnajdą. Wobec tego warto nieustannie pojawiać się w mediach internetowych, które stanowią najpopularniejszą i nierzadko najtańszą opcję promocji. Udzielanie wywiadów, wypowiadanie się w roli eksperta lub umieszczanie artykułów tematycznie powiązanych z gałęzią, w której działamy to doskonałe formy promocji marki osobistej i swojego biznesu. Niezwykle przydatny w budowaniu wizerunku kobiety przedsiębiorczej jest również udział w projekcie Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości.

Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości

Udział w projekcie Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości rozpoczyna się wypełnieniem formularza zgłoszeniowego pod adresem http://www.kwiatkobiecejprzedsiebiorczosci.pl Kolejnym etapem jest przygotowanie wizytówki na stronie projektu, która weźmie udział w plebiscycie podsumowującym edycję. Plebiscyt pozwoli wytypować trzy zwyciężczynie, które otrzymają tytuł Kobiety Przedsiębiorczej, pamiątkową statuetkę oraz pakiet działań PR.

Uczestniczki projektu mają szansę wzięcia udziału w e-booku “50 definicji sukcesu” oraz korzystania z przyznanych im rabatów zniżkowych na zamieszczanie materiałów na łamach ogólnopolskich serwisów informacyjnych i branżowych i portali internetowych.

Udział w projekcie Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości zapewnia:

– wizytówkę promującą biznes na stronie projektu,
– udział w plebiscycie Kobieta Przedsiębiorcza,
– możliwość przedstawienie własnej historii sukcesu w e-booku “50 definicji sukcesu”
– dostęp do platformy szkoleniowej w obszarze: marketingowym, sprzedażowym i mentalnym,
– ceny zniżkowe na publikacje na łamach kilkudziesięciu ogólnopolskich portali i serwisów,
– możliwość nawiązania kontaktów biznesowych,
– możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców.

Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości uczestniczy w promocji biznesów z sektora MŚP, ale również wspiera rozwój kobiet przedsiębiorczych, gdyż uczestniczki projektu otrzymują dostęp do platformy szkoleniowej, która poruszać będzie zagadnienia związane z pozyskiwaniem klientów, docieraniem do szerszego grona odbiorców, funkcjonalnością strony www, ale również motywacją, asertywnością i organizacją czasu.

– Kwiat Kobiecej Przedsiębiorczości skierowany jest do kobiet stawiających pierwsze kroki w biznesie lub szukających pomysłu na rozwinięcie swoich skrzydeł. Z każdą zainteresowaną projektem kobietą rozmawiamy indywidualnie. Zależy mi, by każda uczestniczka określiła swoje cele i czynniki, które blokują lub spowalniają jej rozwój, a my przedstawimy jej rozwiązania dostosowane do jej potrzeb. Wierzę, że uda mi się stworzyć społeczność silnych, niezależnych kobiet, które będą się wzajemnie wspierać i uzupełniać – przyznaje pomysłodawczyni projektu Honorata Dyjasek, właścicielka agencji reklamowej, organizatorka akcji charytatywnych i laureatka wielu nagród biznesowych.

Więcej szczegółów o projekcie na stronie www.kwiatkobiecejprzedsiebiorczosci.pl

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: