Trzecia edycja konferencji Polish Luxury Market Summit już wkrótce

Świadomy luksus to nie tylko wartość produktu, jego jakość, trwałość czy włożona w niego praca, ale także ludzie – ich oddziaływanie na otoczenie i środowisko. Nastały czasy, w których konsument jest coraz bardziej świadomy, zaczyna czuć się odpowiedzialny za swoje wybory i ich konsekwencje, wybiega w przyszłość.
Luksus od zawsze był postrzegany jako coś, co daje poczucie wyjątkowości, jednak obecnie przybrał nowy wymiar. Dziś konsument chce się wzbogacać nie tylko materialnie, ale i duchowo.

 

23 maja w Villi Foksal w Warszawie odbędzie się trzecia edycja konferencji Polish Luxury Market Summit, podczas której eksperci z Polski i z Europy omówią zmiany zachodzące w branży, a także zaprezentują światowe trendy. John Peeters z londyńskiej agencji Holition opowie o tym, w jaki sposób kultowe marki luksusowe i kosmetyczne wprowadzają na rynek innowacje przy użyciu storytellingu. Katarzyna Lemańska z H.E.S.A. zaprezentuje Polskę jako atrakcyjne miejsce dla marek luksusowych oraz zdradzi, jak zachęcać je do współpracy. Grzegorz Włodarczyk z Raffles Europejski Warsaw opowie o emocjonalnej stronie luksusu, a na temat tego, jak kreować historie i komunikować jakość wypowie się ekspert z Portugalii, Ema Gloria z Covet House, firmy, która reprezentuje luksusowe marki portugalskie z branży design.

Gość specjalny, Agnieszka Roefler, współtwórczyni największego prywatnego muzeum w Polsce – Villi la Fleur – opowie o społecznym, kulturowym i biznesowym aspekcie odpowiedzialnego kolekcjonowania sztuki. Goście wydarzenia będą mogli podziwiać podczas tegorocznej konferencji wybrane dzieła pochodzące z kolekcji Villi la Fleur.

Beata Orkwiszewska i Anna Kuropatwa z Havas Media Group zaprezentują w ramach prelekcji wyniki badań dotyczące atrakcyjności treści w branży luksusowej.

W panelu dyskusyjnym na temat świadomego luksusu wezmą udział m.in.: Ewa Bałdyga z Hefra S.A., Rajmund Nowak z Novvak Jewellery, Marlena Wróbel z Why Not Private Jet, Anna Theiss z Aurabilia, Tomasz Wasiucionek z GPoland, Agnieszka Smektała z Inzpirea.com. Moderatorem będzie Dominika Trawka z MarketingPremium.pl.

Organizatorem wydarzenia jest ESSE Media, agencja specjalizująca się w marketingu dóbr luksusowych, wydająca cykliczny przewodnik Book Of Luxury.

Partnerami konferencji są m.in. takie firmy, jak LuxHub Havas Media, Villa la Fleur, Just Cars Club, Stara Wędzarnia, GPoland Group, Villa Foksal, Visau Multimedia, Good Taste Agency, Grupa Vidoqu.

Patronami medialnymi konferencji są: Golf Channel, Press, PRoto, Business & Prestige, Ewa & Wnętrze, Warsaw Business Journal, Book Of Luxury.Szczegóły i formularz rejestracyjny można znaleźć na www.bookofluxury.com.

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: