Patronat IK Magazine
Pierwsza edycja LUBLIN POP-UP SHOP spotkała się z ogromnym zainteresowaniem mediów i miłośników mody, mobilizując nas do skupienia energii na organizacji kolejnej, jeszcze większej i ciekawszej edycji. Pragniemy rozbudzić wyobraźnię i inspirować zarówno twórców, jak i odbiorców. Uważamy, że to w różnorodności drzemie wielki potencjał i energia. A to właśnie ENERGIA jest hasłem przewodnim nadchodzącej edycji.Noc Kultury to corocznie kilkaset wydarzeń i około stu tysięcy uczestników. To najważniejsza noc w życiu Lublina, niepowtarzalna manifestacja kultury i sztuki. Ten innowacyjny społecznie projekt daje wszystkim instytucjom kulturalnym, stowarzyszeniom, fundacjom, artystom profesjonalnym i amatorom możliwość zaprezentowania swojej działalności przed kilkudziesięciotysięczną widownią. W czasie tej specjalnej Nocy wstęp na wydarzenia jest bezpłatny. Przestrzenią działań artystycznych staje się całe miasto, wraz z jego instytucjami, ulicami, placami, parkami i skwerami.
Organizatorzy Nocy Kultury Druga edycja LUBLIN POP-UP SHOP odbędzie się w wyjątkowym i klimatycznym miejscu jakim jest Pałac Potockich przy ul. Zielonej w Lublinie. Targi, pokazy i wystawy zajmą przestrzeń zarówno na wspaniałym dziedzińcu jak i we wnętrzach pałacu. W programie: targi, pokazy mody, wystawy i strefa relaksu POP-UP Cafe.
Lista wystawców:
AE LACHOWSKA
Aga Orłowska
PRACOWNIA ARTYSTYCZNA BARBARA WYSOCKA
HALFCAT
Hana Frank
JaaJl
Joanna Łubkowska
LOCKSTITCH
Lonka Jewelry
Magda Hasiak
OOHANDY.COM
PanPablo.pl
SOJAA WENDEKER
Więcej na: www.lublinpopupshop.pl
Organizatorzy:
Renata Kamola / Fundacja Kaisera Söze
Kinga Karwowska / Lubelska Szkoła Sztuki i Projektowania
Anna Paśnik / Anna Paśnik photography
Eliza Galey / www.elizagaley.com
Agnieszka Świątkowska
Honorata Luchowska
Katarzyna Sikora
Sponsor: El Lamis salon kosmetyczno-fryzjerski
Patroni medialni: FashionMedia.pl, Modnaulica.pl, Imperium kobiet, Uroda Życia, HIRO, LAJF, Modnylajf.pl, Miastostudentów.pl, Studnia Akademicka, Lublinianki.pl
Partnerzy: Noc Kultury, Lubelska Szkoła Sztuki i Projektowania, Sky is the Limit, Cafe Heca
IDEA LUBLIN POP-UP SHOP
POP-UP SHOP, znany też pod nazwą pop-up store albo flash retailing, to nowy trend polegający na otwieraniu “znikających sklepów”. Projektanci i firmy odzieżowe zajmują pewną przestrzeń często nawet tylko na jeden wieczór i organizują w niej tymczasowe sklepy. Pop-up shops traktowane są m.in. jako promocyjne wydarzenia dla nowej linii danej marki i sprzedawana jest ograniczona ilość towaru. Nawiązując do tego fenomenu stworzyliśmy targi mody i designu. Jednodniowe targi mają na celu sprzedaż detaliczną, bezpośrednio od twórców i producentów.
Chcemy wspierać kreatywność i oryginalność dokonując selekcji projektantów – skupiamy się na szukaniu unikatowych wzorów, ciekawych pomysłów, wyrobów zrobionych z wysokojakościowych materiałów i dbałości o wykończenie. LUBLIN POP-UP SHOP to okazja do spotkań ludzi z pasją, którzy cenią sobie autentyczność i niebanalność.