Jesteś projektantem mody? Albo blogerem? A może pracujesz w branży modowej? Albo jesteś właścicielem sklepu? A może dopiero chcesz otworzyć swój sklep? Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to masz pewność, że ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!
27 marca w Łodzi spotkają się cenione osoby ze świata fashion i e-commerce.
Będzie to spotkanie kreatorów mody, osób które tworzą i wpływają na branżę.
Nie zwlekaj! Nawiąż nowe kontakty! Skorzystaj z rad doświadczonych osób z branży modowej!
Poznaj nowe technologie! Baw się tworząc markę i rozwijając jej pozycję!
Wykłady poprowadzą m.in.:
– Anna Muszyńska-Gniado – Dyrektor Marketingu w dziale Property Management, BNP Paribas Real Estate Poland
“Content marketing i digital – unikalna strategia marki”
– mec. Michał Żmijewski – Adwokat, Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych sp.k.
“Regulacje dotyczące marek, logotypów i fraz wykorzystywanych w działalności gospodarczej – ochrona prawna oznaczeń produktów, usług i przedsiębiorców.”
(Podstawowe informacje związane ze znakami towarowymi, ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i prawem autorskim, czyli wiedza, która przyda się nie tylko początkującym przedsiębiorcom. Jak zapewnić bezpieczeństwo swojemu biznesowi i zarazem upewnić się, czy nie naruszamy praw osób trzecich?)
– Arieta Prusak – Prezes Agencji Marketingowej MOXIE
temat w trakcie opracowania
– Hanna Wojtaszek – Brand Manager, BIZUU
temat w trakcie opracowania
– mec. Michał Kamiński – Content Manager, Grupa Domodi
temat w trakcie opracowania
– mec. Luiza Bakiewicz – Prawnik, Domański Zakrzewski Palinka sp. k.
temat w trakcie opracowania
“Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion nie są ramowymi wykładami jak na uczelni wyższej. Jest to dawka teorii połączana z praktycznymi warsztatami. Program spotkania został dostosowany do grupy docelowej. Skuteczne metody i aktualne trendy panujące na rynku zweryfikowały profil konferencji.
– Jak zaistnieć w Internecie? Jak się tam promować?
– E-commerce przyszłością handlu
– Bezpłatne i płatne urządzenia do promocji marek i sklepów
– Współpraca z influenserami
– Aspekty prawne związane z prowadzeniem sklepu
To tylko niektóre z zagadnień jakie zostaną przybliżone uczestnikom konferencji. Pełną agendę można śledzić na bieżaco na stronie konferencji:
http://pirbinstytut.pl/index.php/fashion