Spotkanie MARKA Z HISTORIĄ W TLE. Czy miłość klienta można kupić?

Firmy Santander Bank Polska oraz Akademia Marki z Klasą pod patronatem Fundacji Santander Bank Polska  miały przyjemność gościć właścicielki firm z południa Polski na wyjątkowej inicjatywie, od kobiet dla kobiet, łączącej elementy networkingu, pracy warsztatowej oraz akcji społecznej.

 

 

W ramach cyklu pięciu spotkań w różnych miastach Polski, odbyło się pierwsze  w hotelu Monopol, w Katowicach. Spotkanie dotyczyło przywództwa kobiet w biznesie, świadomości budowania autentycznej marki własnej i budowania dojrzałych relacji biznesowych.

Wydarzenie 5 września było połączone z akcją społeczną, poprzez którą organizatorzy zwracają uwagę na osoby niesłyszące i niedosłyszące. Podczas spotkania zbierano środki, które posłużą do zorganizowania warsztatów dla słabosłyszących podopiecznych Fundacji InCorpore, młodych kobiet wchodzących na rynek pracy.

Podczas spotkania 5 września szukano odpowiedzi na pytania:

  • Czy w czasach nadzwyczaj ostrej konkurencji, obsesji na punkcie satysfakcji Klienta, wszechogarniającej cyfryzacji i mediów społecznościowych można być sobą?
  • Czy nasza autentyczność rzeczywiście ma wpływ na to, jak postrzegają nas Klienci?
  • Jak zadbać o markę osobistą – co składa się na kapitał w budowaniu autentyczności i niepowtarzalności swojej marki?

Ważnym elementem spotkania było dzielenie się własnymi historiami, poprzez które właścicielki firm przekazały swoją perspektywę jak świadomie zmieniają życie na lepsze i pełniejsze. Dodatkowym bonusem spotkania było nawiązanie bliskich i serdecznych relacji w społeczności kobiet, która ma zapewnić poczucie prawdziwego wsparcia.

Do dyskusji zaproszono gościa specjalnego Panią Iwonę Sosnowską-Wieczorek, prezes Fundacji In Corpore. Spotkanie oraz warsztat „Czy miłość klienta można kupić?” poprowadziła Ewa Czertak, prezes Akademii Marki z Klasą, mentor i trener biznesu, ekspert Personal Branding, inicjatorka spotkań z cyklu Marka z historią w tle.

Spotkanie uświetnił minirecital w wykonaniu wokalistki Marty Król.

Organizatorzy spotkania:

Santander Bank Polska druga, pod względem wielkości aktywów grupa finansowa w Polsce, oferująca rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank wspiera klientów w codziennych sukcesach i realizacji planów, nie tylko finansowo. Wspiera działania edukacyjne dla studentów polskich uczelni, w tym, organizuje wiele programów stypendialnych, a także jest partnerem organizacji promujących młode liderki biznesu, wkraczające dopiero na rynek pracy.

Akademia Marki z Klasą – firma konsultingowo – marketingowo – PR-owa dla przedsiębiorców zajmująca się budowaniem silnej marki osobistej, marketingiem osobistym, PR-em, tworzeniem historii marki i biznesowym storytellingiem. Koncept powstał w 2012 i uczestniczy w zmianie lub rebrandingu ponad 240 marek, właścicielek firm z całej Polski. Akademia współorganizowała kilkadziesiąt spotkań biznesowych i ogólnopolskich konferencji dla kobiet biznesu, których celem jest budowanie świadomości marki osobistej.

Fundacja Santander Bank Polska – stwarza możliwości dla ludzi ambitnych i odpowiedzialnych. Tworzy projekty, dzięki którym młodzi ludzie odkrywają bogactwo polskiego dziedzictwa narodowego i odnajdują w nim punkty odniesienia do własnych decyzji i refleksji. Główne cele Fundacji to promowanie kreatywności i przedsiębiorczości,  a także wspieranie niestandardowych działań.

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: