Corporate Social Responsibility (CSR) nie jest w Polsce czymś nowym. Pomaganie innym, udział w akcjach charytatywnych, dbanie o ekologię ale również i o dobro pracowników znalazło stałe miejsce w polityce nie tylko dużych korporacji, ale również mniejszych firm. Także tych jednoosobowych.
Firmy, które prowadzenie swojej działalności biznesowej opierają nie tylko na chęci zysku, ale właśnie przede wszystkim na działaniach CSR-owych, zyskują w oczach Klientów, społeczeństwa, interesariuszy znacznie więcej.
Działania CSR to także odpowiedzialne podejście do pracowników, dbanie o ich dobro, miłą atmosferę w pracy oraz tworzenie rozwiązań, z których czerpie całe społeczeństwo.
Jak pokazują ostatnie badania, w perspektywie najbliższego roku, właśnie te firmy, które mają dobrze rozwinięty system CSR, będą przejmować udział w rynku firm, które nie są odpowiedzialne społecznie, bowiem ponad 62% konsumentów chętniej wybiera produkty firm, które są przyjazne dla środowiska, minimalizują negatywne skutki własnej działalności. Firmy, które pomagają innym, angażują się w działalność społeczną i charytatywną.
– Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, że ekologia, CSR, troska o naszą Planetę i środowisko już teraz mają realny wpływ na decyzje konsumentów i klientów. Stosowanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu przynosi korzyści zarówno dla samej firmy i jej pracowników, jak i otoczenia. – mówi Ilona Adamska, pomysłodawczyni plebiscytu “Marka Społecznie Odpowiedzialna 2019” organizowanego przez magazyn Imperium Kobiet.
– Dzięki aktywnej działalność na rzecz środowiska, ale także osób potrzebujących (poprzez organizowanie akcji charytatywnych) kreujemy pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa, budujemy mocną pozycję na rynku. Zwiększamy zainteresowanie nowych inwestorów. Budujemy również lepsze relacje z lokalną społecznością. Przede wszystkim jednak pozytywnie zapisujemy się w świadomości konsumentów, jako firma, która jest odpowiedzialna, uczciwa, wiarygodna. – wylicza Ilona Adamska.
Jeśli jesteś firmą, która:
– wspiera środowisko
– której problemy naszej planety nie są obojętne
– która organizuje akcje społeczne, charytatywne
– która angażuje się w pomoc potrzebującym
– która dba o dobrą atmosferę w swojej firmie i dba o dobro swoich pracowników
to nasz plebiscyt jest właśnie dla Ciebie.
JAK ZGŁOSIĆ FIRMĘ DO KONKURSU?
Wyślij na adres redakcji: REDAKCJA@IKMAG.PL opis Twojej firmy i projektów, które robisz / robiłaś do tej pory. Opisz dokładnie na czym polegają działania CSR-owe prowadzone w Twoim przedsiębiorstwie / korporacji.
Do zgłoszenia możesz dołączyć również kilka zdjęć z projektów CSR, które do tej pory zrealizowałaś.
UDZIAŁ W KONKURSIE JEST BEZPŁATNY!!!
Na zgłoszenia czekamy 10 listopada!
ZWYCIĘZCY KONKURSU ZOSTANĄ WYŁONIENI POPRZEZ GŁOSOWANIE SMS-OWE ORAZ W DRODZE GŁOSOWANIA JURY W SKŁAD KTÓREGO WCHODZĄ DZIENNIKARZE REDAKCJI IMPERIUM KOBIET ORAZ MONIKA ZAMACHOWSKA – AMBASADORKA PROJEKTU.
W drodze głosowania SMS-owego wybierzemy trzech zwycięzców.
W drodze głosowania JURY – siedmiu zwycięzców.
Łącznie przyznamy 10 statuetek.
Pozostałe firmy otrzymają certyfikaty “Marka Społecznie Odpowiedzialna 2019”.
*** Głosowanie SMS-owe wystartuje 11 listopada i potrwa 3 dni.
Werdykt jury zostanie ogłoszony 21 listopada podczas spotkania networkingowego, które odbędzie się w Centrum Biznesowym Ogrodowa 58 w Warszawie o godzinie 19.30.
Gościem Specjalnym wydarzenia będzie znana i ceniona prezenterka telewizyjna Monika Zamachowska.
Koszt udziału w spotkaniu – 130 zł (w cenie zawarty jest catering, lampka wina, certyfikat, 2 prelekcje Gości Specjalnych).
Przelewu należy dokonać na nr konta wydawnictwa I.D.MEDIA – 48 1090 2590 0000 0001 3273 9074 w tytule wpisując: SPOTKANIE NETWORKINGOWE lub kupując bilet na stronie EKOBILET.PL – https://ekobilet.pl/ii-miedzynarodowy-kongres-imperium-kobiet/marka-spolecznie-odpowiedzialna-32811/384808-bilety?fbclid=IwAR3Rdvn7QB_4sLeQb-QwYrRV4PU-txqw6oV-nHDZoy4ZtfJ8oEhcfrqsPj4
Wydarzenie na FB: https://www.facebook.com/events/1241409522733714/