Rekordowa liczba uczestników na 3. edycji targów Ekocuda w Gdańsku

Ponad 13,5 tysiąca osób odwiedziło największe targi kosmetyków naturalnych Ekocuda, które w miniony weekend odbyły się na gdańskim Stadionie Energa. Organizatorzy zadbali nie tylko o rekordową liczbę wystawców z Polski i zagranicy, lecz także o liczne wydarzenia towarzyszące, takie jak warsztaty i wykłady poświęcone zdrowemu trybowi życia i dobroczynnemu wpływowi naturalnych kosmetyków na skórę. Frekwencja potwierdza, że bycie eko to nie moda, lecz styl życia, który świadomie wybiera coraz więcej osób.

 

Rynek produktów naturalnych w Polsce stale się powiększa. Świadczy o tym nie tylko rosnąca frekwencja na targach, ale również liczba nowo powstających marek, które oferują naturalne kosmetyki, produkowane w zgodzie z naturalnym środowiskiem. Dostępne szeroko w sprzedaży online – podczas Ekocudów mają szansę dać się poznać, przetestować miłośnikom z całej Polski.

Trzecia edycja targów Ekocuda w Gdańsku okazała się kolejnym sukcesem. Rekordowa  liczba uczestników zaskoczyła nie tylko mnie, ale również wystawców. To pokazuje, że konsumenci świadomie wybierają produkty i coraz częściej stawiają na marki eko, co oznacza, że nasze targi są potrzebne – edukują i przybliżają uczestnikom szeroką gamę kosmetyków na każdą kieszeń. Co więcej, łączą producentów naturalnych kosmetyków z ich odbiorcami, a to niecodzienna okazja do tego, by bezpośrednio wymienić się opiniami i spostrzeżeniami – mówi Zuzanna Mierzejewska, organizatorka przedsięwzięcia i właścicielka marki Ekocuda. Dodaje: Zauważyłam, że rośnie społeczność skupiona wokół Ekocudów i co ciekawe, miłośnicy naszych targów uczestniczą w nich niekoniecznie w miastach, do których jest im najbliżej. Spotykam ich na poszczególnych edycjach, w różnych miastach. Jak mówią – tam, gdzie Ekocuda – tam i my. Zadowolenie uczestników i wystawców to dla mnie największa nagroda za tygodnie wytężonej pracy.

Misją targów jest edukowanie i inspirowanie do zdrowych wyborów konsumenckich. Właśnie dlatego podczas trwania targów, uczestnicy mogli skorzystać z szerokiej oferty strefy gastronomicznej, w której serwowane były potrawy o charakterze fit. Kolejną atrakcją były warsztaty prowadzone przez specjalistów z zakresu zdrowego stylu życia oraz wykłady, które cieszyły się sporym zainteresowaniem. Wszystko po to, by każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Stali bywalcy – nowe, debiutujące marki, zaś nowi uczestnicy – szeroką ofertę, z której mogą wybrać produkty dopasowane do ich aktualnych potrzeb.

PATRONI MEDIALNI:

Radio ESKA, TrustedCosmetics.pl, Ekologia.pl, joga-joga.pl, napieknewlosy.pl, Naturalnie!, N jak natura, Piggy PEG, PINK MINK Studio, Natalia Siwiec / Nathsiw, Biokurier.pl, WIZAZ.pl, Co Jest Grane24, Women’s Health, Polki.pl, Imperium Kobiet, Law Business Quality, My Company Polska, My Mamy, Naturalnie z pudełka, Inspirantka, Ulica ekologiczna, Czytamy etykiety kosmetyków, Wirtualne kosmetyki, magazyn Harmonia, Magazyn Kosmetyki, Dobra Mama, magazyn E!stilo, V mag, Kliknij w zdrowie, Zdrowa Lista Zakupów, MiastoDzieci.pl, My3Miasto, Mamy Mamom, KIKIMORA magazyn rodzica, Wielki kufer, Zakręcovnia, Curly Madeleine, Magazyn Kobiet Mademoiselle.

 

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: