22 marca 2018 r. w Łodzi odbędzie się wyjątkowe wydarzenie, organizowane przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu “Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion.
W programie m.in.:
– Anna Gołuńska – Managing Director, Marketing Modowy
“Znajdź swój wyróżnik – O co oprzeć komunikację swojej marki. Jak określić grupę docelową i wyróżnić się spośród konkurencji.“
– Tomasz Ziętek – Content Manager, Brand24
“Kiedy content marketing działa?”
– Joanna Kwiecińska – Ćwir – Wspólnik w spółce Organics Beauty Concept
“Rozwój biznesu a budowanie marki osobistej – busiess case.”
– Łukasz Głombicki – Szef komunikacji, LifeTub
“Influencer marketing w branży mody.”
– Paweł Kramarz – Campain Manager, Bussiness Factory, Facebook Marketing Partner
“Wpływ kampanii Facebook’owych na biznes modowy online & offline.”
– Piotr Ćwiertniewski – radca prawny i wspólnik w kancelarii act BSWW i Marcin Kroll – adwokat, rzecznik patentowy i wspólnik w kancelarii act BSWW
“RODO – nowe uwarunkowania i ograniczenia wykorzystywania danych.”
– Katarzyna Lebiedowicz – Grzanka – Radca prawny, właścicielka KLG Kancelarii
“Regulamin sklepu internetowego – roszczeniowo czy racjonalnie?”
– Jacek Kinecki – Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Przelewy24
“Jaki wpływ na rozwój biznesu ma wprowadzenie płatności online?”
– Piotr Michalak – Wiceprezes i specjalista Infor Fashion, iPCC Sp. z o.o.
“Jak z sukcesem zrealizować koncepcję omnichannel? Od planowania popytu, poprzez zarządzanie kolekcjami i współpracą z dostawcami, po właściwą alokację i zatowarowanie.”
Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat.
Czas trwania: 09.30 – 15.00
Lokalizacja: Instytut Europejski w Łodzi
ul. Piotrkowska 262/264