Paulina Sykut-Jeżyna i MOHITO wspólnie dla środowiska

Akcja #MOHITOCARES to wspólne działanie Pauliny Sykut-Jeżyna i marki MOHITO na rzecz środowiska. W ramach akcji, za każdą sprzedaną rzecz z metką MOHITO CARES, marka zasadzi drzewo.

 

 

Marka MOHITO stawia na zrównoważoną modę i kontynuuje swój projekt szycia ubrań z materiałów przyjaznych środowisku. Ubrania z metką MOHITO CARES zostały wykonane z certyfikowanych materiałów, wśród których znajdziemy m.in. LENZING™ ECOVERO™, TENCEL™ MODAL czy TENCEL™ LYOCELL, marka szyje też z bawełny organicznej. W ten sposób MOHITO podkreśla potrzebę dbałości o środowisko i w swoich działaniach łączy modę z ekologią.

Akcję promuje sesja zdjęciowa zrealizowana przez Marcina Hryniewicza, w której udział wzięła gwiazda Paulina Sykut-Jeżyna. Paulina, jako mama i osoba zaangażowana społecznie, jest wyczulona na zmiany klimatyczne i poprawę warunków życia naszego oraz naszych pociech. Jej pasją, oprócz dziennikarstwa i muzyki, są zdrowy styl życia oraz moda. To właśnie dzięki swojemu zaangażowaniu i świadomości zachodzących zmian, włączyła się w kolejną odsłonę akcji charytatywnej MOHITO. Idea stojąca za #mohitocares jest bowiem bliska jej sercu.

– Wiem, że w codziennym życiu czasem łatwo zapomnieć o naszym wpływie na środowisko. Dlatego istotne jest, aby wyrobić w sobie nawyki dobrych praktyk i świadomie wybierać zrównoważoną modę. Warto stawiać na marki oraz idee, które mają realny wpływ na nasze życie i zdrowie, wspierać je i kupować świadomie.– mówi Paulina Sykut-Jeżyna.

MOHITO chce realnie reagować na zmiany klimatyczne. Inicjatywa sadzenia drzew jest doskonałym sposobem na poprawę kondycji klimatycznej. Szacuje się, że w tym i przyszłym sezonie MOHITO może posadzić nawet do 200 tysięcy drzew w całym kraju. Ile dokładnie? To zależy od Klientek, które kupując produkty z metką MOHITO CARES, przyczyniają się do zwiększenia ilości sadzonek.

– W naszych codziennych działaniach staramy się minimalizować ich wpływ na środowisko. W niespełna rok po wprowadzeniu toreb z papieru recyklingowego do wszystkich salonów Mohito, w tym roku idziemy o krok dalej. Dzięki zaangażowaniu naszych Klientek, chcemy powiększać tereny zielone. Już jesienią posadzimy drzewa w Krakowie i Gdańsku, a kolejne miasta dołączają do naszej akcji już na wiosnę! Troska o nasze otoczenie jest nam bardzo bliska. Poprzednie akcje charytatywne, które prowadziliśmy, spotkały się z ogromnym zaangażowaniem naszych Klientek. Wierzymy, że i tym razem wesprą naszą ideę, kupując ubrania z metką MOHITO CARES, a my będziemy mogli zasadzić drzewa w ich imieniu. – mówi Justyna Para kierownik marketingu MOHITO.

W linii MOHITO CARES marka używa naturalnych, certyfikowanych tkanin oraz sięga po poliester pochodzący z recyklingowych materiałów, takich jak butelki PET czy plastikowe opakowania. W ten sposób zmniejsza zużycie surowców naturalnych oraz ilość odpadów. Wśród tkanin z linii MOHITO CARES znajdziemy np. lyocell i modal, czyli biodegradowalne materiały pochodzące z celulozy drzewnej. Lyocell jest produkowany w cyklu zamkniętym, tj. przyjaznym dla środowiska. Włókna modalu są za to wytwarzane z odnawialnego źródła surowego drewna bukowego, pozyskiwanego ze zrównoważonych lasów. W ofercie MOHITO znajdziemy też produkty wykonane z bawełny organicznej, przy produkcji której nie wykorzystuje się chemikaliów i oszczędza się ilość użytej wody. Ponadto bawełna ta jest zbierana ręcznie i oczyszczana naturalnymi środkami. Tkaniny w linii MOHITO CARES nie podrażniają skóry wrażliwej, nie powodują alergii, nie uczulają.

MOHITO CARES. Do you?

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: