OLX i Malcolm XD ożywiają legendę polskiego Internetu

OLX – nie od dziś znany z kreatywnej komunikacji marketingowej – postanowił zdmuchnąć kurz z wędki najsłynniejszego fanatyka nad Wisłą, Andrzeja Gałeckiego.

 

 

– Legendarna pasta zaczynająca się od słów “Mój stary to fanatyk wędkarstwa” doczekała się już ekranizacji. My postanowiliśmy pójść o krok dalej i dać jej serial – mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.  – Jak zawsze w komunikacji naszej marki chcieliśmy, by była ona przyjemna dla odbiorcy i nie była typową reklamą sprzedażową. Jestem pewien, że i tym razem stworzyliśmy coś, co da ludziom sporo przyjemności z oglądania.

Dlaczego powstał “Fanatyk. Historia prawdziwa”- zapytacie? Ano dlatego, by w ciekawy i zabawny sposób opowiedzieć o  nowej opcji na OLXie – o wypożyczalni. Można przecież mieć na własność kampera, namiot na plenerowe imprezy, busa na podjeździe oraz glebogryzarkę… ale po co, skoro teraz równie dobrze można je wypożyczyć na OLXie?

Historia opowiada i tłumaczy to wszystko w czterech ciekawych, zabawnych i z kunsztem nagranych odcinkach. Za scenariusz odpowiadają sam autor oryginału, tajemniczy Malcolm XD oraz reżyser i scenarzysta “Fanatyka” Michał Tylka. Obsada jest doborowa, a dialogi na miarę legendy.

Koncept kreatywny powstał w głowach agencji 23Heroes. Całość wyprodukował dom produkcyjny F25, a w fotelu reżyserskim zasiadł, podobnie jak w przypadku “Fanatyka”, Michał Tylka.

Produkcja jest spójna z oryginałem również pod względem obsady. W obsadzie pojawili się najważniejszy aktorzy z Fanatyka. Mamy więc Piotra Cyrwusa (Andrzej Gałecki), Annę Radwan (Wioletta Gałecka), Mikołaja Kubackiego (Kuba Gałecki) czy też Dariusza Kowalskiego (szef koła wędkarskiego). Na ekranie pojawią się także Sandra Herbich (Marzenka) i Marek Stryszowski. Całość zrealizowano w formie odcinkowego mokumentu przedstawiającego losy rodziny Gałeckich jakiś czas po wydarzeniach z filmu “Fanatyk”.

– Można robić reklamę, a można też robić takie rzeczy jak “Fanatyk. Historia Prawdziwa”. To bardzo ciekawy projekt z pogranicza filmu, reklamy, branded contentu. Ważne jest to, że jest to przede wszystkim rozrywka dla widzów i nie jest to postrzegana jak reklama. Myślę, że nie tylko fani “Fanatyka” będą mogli z przyjemnością obejrzeć tę krótką serię, w której każdy film w swojej głównej części składa się z długiego mastershota, czyli jednego ujęcie bez cięć. Dokumentalna forma reportażu podbija wiarygodność filmu i na tym właśnie budowany jest komizm – mówi Marcin Dworucha, managing director w F25 Production House.

 – Jest tu wszystko, co kocham w projektach video: świetny pomysł, humor, filmowa realizacja i genialne wręcz aktorstwo w wykonaniu najlepszych polskich aktorów.  Dla takich projektów można zarywać nocki i z przyjemnością ogarniać robotę kreatywnego – przyznaje Tomasz Łapa z 23Heroes, agencji odpowiedzialnej za koncept kreatywny przedsięwzięcia.

– Mieliśmy świadomość, że „Fanatyk”, całkowicie odmienił losy państwa Gałeckich – zwykłej, polskiej rodziny, borykającej się z problemami dnia powszedniego, jak reperkusje prawne za szkalowanie szefa lokalnego koła wędkarskiego. Po trzech latach od premiery postanowiliśmy wrócić do nich z kamerą, aby sprawdzić, jak sława i fortuna wpłynęła na ich życie – mówi Malcolm XD, jeden z autorów dzieła.

– Świetnie było znów spotkać się z Gałeckimi na planie, tym razem filmu dokumentalnego,  zjeść z nimi rybę, posłuchać o najlepszych technikach łowienia okoni, wreszcie wziąć udział w długo wyczekiwanym zarybianiu – dodaje reżyser i scenarzysta Michał Tylka.

OLX jest król Internetu jak szczupak jest król wód. Argumentów dowodzących tej tezy szukajcie od 7 kwietnia na kanałach social mediowych marki i u Malcolma XD.

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: