Nowa kolekcja me&BAGS. W rolach głównych klientki marki

MY. To hasło przewodnie najnowszej kolekcji krakowskiej marki me&BAGS. My, czyli kto? Przede wszystkim klientki i fanki marki, ale także dziewczyny ją tworzące – czyli wszystkie miłośniczki torebek i zrównoważonej mody. To symboliczny ukłon marki w stronę wiernych klientek, które są prawdziwym skarbem dla niedużych, młodych polskich przedsiębiorców.

 

 

W nowej kolekcji me&BAGS znajdziemy aż 6 zupełnie nowych modeli. Dlaczego tyle?

– Postanowiłyśmy w tym roku maksymalnie zwrócić się w stronę naszych klientek i ich potrzeb. – odpowiada Ewa Kołbon, założycielka marki i główna projektantka torebek.

To dlatego nowa kolekcja jest tak różnorodna – chciałyśmy, aby każda dziewczyna, bez względu na to, gdzie pracuje i co lubi robić w wolnym czasie, znalazła wśród naszych torebek i plecaków coś dla siebie.

I tak, w nowej kolekcji poza znanymi już torebkami-workami, teraz dostępnymi w nowych wzorach i kolorach, znajdziemy szereg różnorodnych modeli, pasujących do każdej okazji.

Plecak i nerka dla miłośniczek aktywnego spędzania czasu, klasyczna torba typu “shopper” dla kobiet ceniących bardziej elegancki styl, designerska listonoszka, której oryginalny, półokrągły kształt powinien zaintrygować najbardziej wymagające z Was, a także torba “Weekender” – idealna w podróży lub na siłownię.

Dziewczyny z pracowni me&BAGS przez miesiące zbierały od klientek wiadomości, komentarze i sugestie dotyczące torebek, ich funkcjonalności i kolorów. “To właśnie dzięki nim byłyśmy w stanie uszyć kolekcję, która naprawdę jest taka, jak one, #mebagsgirls.

– Wszystkie inspiracje, od dużych pomysłów, jak wprowadzenie plecaków, przez drobne udogodnienia typu kieszeń na zamek czy regulowany pasek, aż po nowe wzory i kolory, pochodzą właśnie od naszych dziewczyn, z którymi pozostajemy w ciągłym kontakcie, czy to przez media społecznościowe, czy osobiste spotkania w naszym krakowskim showroomie. – opowiada Ewa.

Wyjątkową więź marki z Klientkami widać również w kampanii reklamowej kolekcji wiosna/lato 2020. Zamiast profesjonalnych modelek występują w niej cztery fanki marki, których zgłoszenia wyłonione zostały w ramach akcji na Instagramie. Dzięki temu zdjęcia promujące ich nowości to naprawdę wiarygodne i charakterne kadry, dobrze ukazujące wyjątkowy styl #mebagsgirl.

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: