NOW by Qπш Robert Kupisz Zima 2021/22

Za nami premiera kolekcji NOW na sezon Zima 2021/22. Kampania wizerunkowa autorstwa Agaty Serge i dynamiczny film reklamowy Pawła Grabowskiego i WOW Pictures dopełniły prezentację kolekcji dostępnej już w przedsprzedaży.

 

 

– Pomysł na kolekcję zrodził się w trudnym dla wszystkich okresie lockdownu, w którym większość z nas zaprzyjaźniła się z platformami streamingowymi. Mnie pochłonął serial dokumentalny Ostatni taniec opowiadający historię kultowej drużyny Chicago Bulls, który oprócz historii Michaela Jordana, pokazał również fascynujące osobowości świata koszykówki: Denisa Rodmana, Scottiego Pippena i Phila Jacksona. Trener drużyny, o przydomku Zen Master, fascynował się kulturą rdzennych mieszkańców Ameryki oraz nurtem zen, który z powodzeniem wykorzystywał w pracy ze słynnymi Bykami. – o inspiracji opowiada Robert Kupisz.

– Najbardziej zafascynował mnie Rodman – niepowtarzalny, nieposkromiony, szalony. Jego zamiłowanie do tatuaży, piercingu, kolorowych włosów, eksperymentowania ze stylem sprawiło, że jest jednym z najbarwniejszych sportowców na świecie, a jego wizerunek zainspirował mnie do stworzenia kolekcji NOW: barwnej, optymistycznej i niepokornej.

W wyniku tych fascynacji powstała najbarwniejsza kolekcja w historii marki Qπш Robert Kupisz. „Zmęczenie sytuacją pandemiczną na Świecie sprawiło, że zapragnąłem dać klientom radość z noszenia kolorowych ubrań. Dlatego w kolekcji wykorzystałem intensywne pomarańcze, róże, żółcie, błękity i nadruki zwierzęce, a kolekcję dedykuję wszystkim, którzy dążą do wolności i tolerancji, nie boją się wyrażać siebie poprzez styl.” – mówi projektant.

Motywem przewodnim kolekcji jest nadruk głowy byka inspirowanego indiańskim totemem, który w kulturze Indian był godłem klanu rodzinnego. Totemem najczęściej było zwierzę, które uznawane było za opiekuna tej rodziny.

Kolekcja NOW to kontrolowany eklektyzm. Projektant zdecydował się na kontrastowe połączenia kolorystyczne, łączenie różnych motywów zwierzęcych z kolorową kratą, błękitnym jeansem czy ortalionem. W tym sezonie Qπш Robert Kupisz kontynuuje trend na ręczne farbowanie, które od początku istnienia jest znakiem rozpoznawczym marki, a klienci znajdą w niej kultowe t-shirty i bluzy z nadrukami, będące pozycjami kolekcjonerskimi. W kolekcji dominuje wygodny styl casual, który z pomocą odpowiednich dodatków można dostosować do każdej okazji. W ofercie na sezon Zima 2021/22 nie zabrakło kamizelek i kurtek zimowych, bluz i spodni z miękkiej dresówki, wygodnych koszul z flaneli, luźnych t-shirtów, spodni i kurtek jeansowych oraz przyciągających wzrok sukienek.

Uzupełnieniem kolekcji są kolorowe dodatki w formie bestsellerowych czapek, szalików i skarpet. Tkaniny to przede wszystkim miękka wysokogatunkowa bawełna, certyfikowana wiskoza ze zrównoważonej produkcji, ortalion, jeans z połączenia bawełny z bawełną wtórnie przetworzoną i poliestrem z recyklingu oraz naturalna skóra. W kurtkach użyto ociepliny Climashield® Apex™ stosowanej w zimowych ubraniach produkowanych dla amerykańskiej armii. Kolekcja została uszyta w Polsce.

Sesja zdjęciowa będąca dziełem Agaty Serge jest tak samo barwna i żywiołowa jak kolekcja NOW.

– Motywami przewodnimi nowej kampanii Roberta Kupisza jest zabawa kolorem oraz działanie “print na princie”. Staraliśmy się dobrać stylizacje do tła naprzemiennie, tak aby seria zdjęć była spójna w odbiorze. Do wykonania sesji wykorzystaliśmy dwa różne aparaty fotograficzne: cyfrowy oraz analogowy – Mamiya RZ67. Rolki z aparatu analogowego zostały wywołane, a następnie zeskanowane i dołączone do layoutu końcowego. Nowa kolekcja Roberta jak i tła specjalnie przygotowane do wykonania sesji są bardzo nasycona kolorem, a taki zabieg z połączeniem zdjęć analogowych i cyfrowych spaja końcowy materiał w uporządkowaną całość. –  o sesji opowiada autorka.

Uzupełnieniem zdjęć jest film Pawła Grabowskiego z WOW Pictures.

Kolekcja NOW AW2021/22 jest już dostępna w przedsprzedaży na online robertkupisz.com. W butikach firmowych znajdujących się w Warszawie, Gdyni i Poznaniu. Na platformie showroom.pl i moliera2.com oraz we współpracujących z marką butikach multibrandowych w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Kielcach kolekcja NOW będzie dostępna od 8 stycznia.

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: