Popularność wakacji w Polsce nie słabnie – chętnie odkrywamy imponujące, pełne uroku miejsca, które często znajdują się zaledwie kilka godzin od naszego miejsca zamieszkania. Pozornie znane regiony okazują się skrywać bogactwo kulturowe, przyrodnicze, smakowe, z którego podróżujący po Polsce mogą czerpać w trakcie swoich wyjazdów wakacyjnych. Polska ma wiele do zaoferowania turystom: regaty na polskich jeziorach, zabytki historyczne z listy UNESCO, festiwale muzyczne, klimatyczne miasteczka, komfortowe i piękne wnętrza hoteli z bogatą ofertą usług dodatkowych i wiele innych unikatowych atrakcji. Trend minionych dekad, jakim były bliskowschodnie destynacje, odwraca się: świadomi konsumenci chcą odkrywać Polskę. Do takiej zmiany niewątpliwie przyczynia się wzrost cen ofert podróży zagranicznych.
Kampania #RezerwujSprytnie, organizowana przez markę Profitroom – dostawcę technologii rezerwacyjnych dla większości hoteli w Polsce, pokazuje, że decydując się na wakacje w kraju można zarówno zaoszczędzić, jak i cieszyć się wysokim poziomem wypoczynku, a dzięki rezerwacjom bezpośrednim – dopasować pobyt do indywidualnych potrzeb. Jest na to prosty sposób: wystarczy zdecydować się na bezpośredni kontakt z hotelem poprzez wejście na stronę www hotelu. Hotelarze oferują szereg korzyści: pakiety dla rodzin z animacją jakości premium dla dzieci (dostępność wewnętrznych parków wodnych, zajęć plastycznych), oferty SPA doskonałe zarówno dla klientów bezpośrednich, jak i do zakupu w postaci vouchera prezentowego – wiele polskich hoteli oferuje wyjątkowe benefity i atrakcje. Dlatego najkorzystniejszym rozwiązaniem, by dopasować pobyt pod własne preferencje, jest bezpośredni kontakt z hotelem i otrzymanie dokładnych informacji (często niedostępnych inaczej niż właśnie na stronie www hotelu, która może wyjść naprzeciw także niestandardowym potrzebom). Taka forma kontaktu to również gwarancja personalizacji oferty i specjalnych zniżek, które zarezerwowane są wyłącznie dla klientów dokonujących rezerwacji bezpośredniej.
– Rezerwacja dokonana bezpośrednio przez kanały komunikacji hotelu, tj. strona internetowa, mail czy telefon, ma same zalety. To nie tylko szansa na tańszą ofertę, lecz też możliwość uzyskania wartości dodanych, przykładowo w postaci bezpłatnego parkingu, pokoju z ładniejszym widokiem bądź przyznania punktów w programie lojalnościowym hotelu – mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, która jest partnerem kampanii #RezerwujSprytnie.
Więcej informacji o tym, jak #RezerwowaćSprytnie, czeka na rezerwujsprytnie.pl oraz w e-booku „Przewodnik po świecie rezerwacji noclegów. Czyli jak wypoczywać najkorzystniej”: kliknij tu i pobierz e-book.