NA-KD x Julia Wieniawa

NA-KD x Julia Wieniawa
image_processing20181115-19995-1bjpzgg

NA-KD x Julia Wieniawa
Julia W-085

NA-KD x Julia Wieniawa
Julia W-301

NA-KD x Julia Wieniawa
Julia W-665

NA-KD x Julia Wieniawa
Julia W-718

NA-KD x Julia Wieniawa
Julia W-893

NA-KD x Julia Wieniawa
Julia W-989

Młoda aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa ma aktualnie swój gorący, medialny czas. Debiutowała w teatrze Roma, a popularność zdobyła dzięki roli Pauli w serialu Rodzinka.pl. Gra, wydaje płyty, występuje w reklamach i jej kariera nabrała zawrotnego tempa. Julia na swoim Instagramie inspiruje wiele dziewczyn, które naśladują jej styl. Doceniają go także portale plotkarskie.

 

Szwedzka marka NA-KD, znana z nawiązywania współpracy z influencerkami i silnego wpływu na social media na całym świecie, zaprosiła Julię do stworzenia autorskiej kolekcji. Będą to 34 modele ubrań. Julia była zaangażowana w tworzenie ich na wszystkich etapach. Od pomysłu na typy ubrań i wyboru materiałów, po współtworzenie scenariusza sesji zdjęciowej. Sesja zdjęciowa odbyła się w Göteborgu‎ gdzie mieści się siedziba NA-KD.
Premiera pierwszej z trzech kolekcji Julii odbędzie się 12 stycznia 2019 roku. Kolekcja będzie dostępna na całym świecie tam, gdzie obecna jest marka NA-KD. W Polsce dostaniecie ją w sklepach i pop-up store, w których sprzedawany jest NA-KD oraz oczywiście online. NA-KD planuje zaprosić do współpracy także kolejne osobowości ze świata mediów.

O NA-KD

NA-KD jest trzecią firmą e-commerce należącą do Jarno Vanhatapio, założyciela Nelly.com (2003) i Zoozoo.com (2013). Firma powstała w kwietniu 2015 roku i działa na światowym rynku szybkiej mody, głównie online oraz w pop_up store’ach. Dzięki dostosowani działań do potrzeb grupy docelowej, NA-KD szybko stał się globalnym graczem na rynku modowym z roczną stopą dochodu wynoszącą SEK 600M (73 mln USD). W 2017 roku witrynę odwiedziło 50 milionów osób miesięcznie. NA-KD jest jedną z najszybciej rozwijających się marek modowych w mediach społecznościowych: konto na Instagramie śledzi 1,8 miliona użytkowników. Co miesiąc dostarcza zamówienia do 173 krajów. Na platformie oprócz wyselekcjonowanych marek, takich jak Fila, Calvin Klein czy Cheap Monday dostępne są również marki własne, m.in. NA-KD Trend i NA-KD Boho. NA-KD działa na rynku polskim od jesieni 2017, siedziba polskiego oddziału znajduje się w Krakowie.
www.na-kd.com
Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: