Self-love ma ogromną siłę. Samoakceptacja siebie, okazywanie sobie szacunku pozwala nam przenosić góry i tworzyć lepszy świat. Polska marka answear.LAB prezentuje nową kapsułową kolekcję, którą ubrała w hasło Loving Yourself is the Greatest Revolution. Nawiązuje do naszej wewnętrznej drogi do pokochania i zrozumienia siebie, radzenia sobie z emocjami oraz noszenia z dumą wyjątkowego potencjału.
– Każda kapsułowa linia, którą wypuszczamy z answear.LAB to nowa, inspirująca historia. Tym razem idea kolekcji skupia się na filozofii „self-love”. Wierzymy, że aby kochać świat, życie, innych ludzi, trzeba najpierw w pełni kochać i zaakceptować siebie. To wtedy emanujemy najbardziej pozytywną energią. Taka myśl przyświecała nam, kiedy tworzyliśmy nową kolekcję Loving Yourself is the Greatest Revolution – mówi Agnieszka Korsak, dyrektorka marki answear.LAB.
Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 400 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 10 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody.
Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.