Najświeższe trendy w modzie i urodzie, profesjonalne porady stylistów oraz kulturalne premiery – to wszystko pasjonaci fashion odnajdą w „Kapsule Mody” – unikalnym przewodniku, który wskazuje, co jest obecnie na topie.
Dzięki Kapsule Mody zakupy w Złotych Tarasach są jeszcze łatwiejsze. Czytelnicy znajdą w niej kilkadziesiąt gotowych stylizacji i porad modowych. Tradycyjnie już Kapsuła Mody występuje w dwóch wersjach – formacie papierowym dostępnym na terenie centrum handlowego i online (również w aplikacji mobilnej). W wersji online użytkownicy mają możliwość oglądania krótkich video z różnymi propozycjami stylizacji wraz z prezentacją ich konkretnych elementów. Magazyn ma też charakter interaktywny – wskazówki zawarte w tutorialu, pozwolą szybko zlokalizować wybrane części garderoby w sklepach na terenie centrum.
Udogodnieniem dla każdego czytelnika wersji papierowej są kody QR, które przekierowują do materiałów z kreatywnymi inspiracjami, takimi jak np. kultowe lata 70, bochemian chic, back to school, neo retro, czy Top Gun. Jesienna Kapsuła Mody zawiera dodatkowo mapy wszystkich poziomów centrum oraz pełną listę sklepów. Nad zawartością merytoryczną czuwa popularny Kwartet Stylu Złotych Tarasów, czyli stylistki Marta Zalega, Asia Lelejko i Marta Pożarlik oraz makijażysta Piotr Chmielewski.
Kapsuła jest naturalnym uzupełnieniem niezwykle popularnej usługi zakupów ze stylistą, z której można w Złotych Tarasach skorzystać za darmo. Wystarczy pobrać aplikację mobilną, gdzie w zakładce „Styliści i Makijażysta”, użytkownik ma dostęp do pełnego kalendarza wolnych terminów. Specjalnie dla użytkowników aplikacji konsultanci mają do dyspozycji dodatkowe zniżki na wybrany asortyment.
Zakupy i nagrody nie wychodzą z mody
Niezależnie od zniżek stylistów i makijażysty, CH Złote Tarasy do połowy października, prowadzi wyjątkową kampanię promującą sektor modowy. Jesienne promocje najemców centrum handlowego powiązane są z aplikacją i programem lojalnościowym. Dla wszystkich klientów robiących zakupy w Złotych Tarasach i skanujących paragony, przygotowane zostały atrakcyjne zniżki oraz nagrody, m.in. karty podarunkowe Victoria’s Secret oraz produkty marek Simone Perele, Converse, Trendy Opticans, Puccini, Tous, Swarovski i Superpharm. Wszystkie promocje i nagrody z kampanii dostępne są w aplikacji mobilnej Złote Tarasy, którą można pobrać zarówno w App Store, jak i Google Play.
App Store – http://bit.ly/ZloteTarasyAppStore
Google Play – http://bit.ly/ZloteTarasyGooglePlay
Więcej informacji o projekcie Kapsuła Mody oraz prowadzonej kampanii na stronie www.zlotetarasy.pl oraz www.kapsulamody.pl