Kampania Wiosna-Lato 2019 marki Parfois zachwyca!

Kampania Wiosna-Lato 2019 zaprasza nas do zanurzenia się w pełnię lata, z całą jego świeżością i lekkością.

 

“All I Am” pojawia się w dniach, w których czas się nie liczy. I to właśnie w pełni dobrodziejstw śródziemnomorskiego lata nasza bohaterka zapomina o otaczającym ją świecie i spogląda na własne życie. Znajduje schronienie w te najgorętsze i beztroskie dni, płynące własnym rytmem. Czas wakacji tworzy nie-miejsca, w których wszystko jest łatwiejsze i w których rozmyślamy nad tym, kim jesteśmy i w którym kierunku chcemy podążać.

Kobieta Parfois nie ogląda się w przeszłość, akceptuje ją jako część siebie. To ta sama kobieta, która inspiruje pokolenia i pokazuje nam, że nie powinnyśmy podążać za utartymi poglądami. W erze nadmiaru informacji afirmacja samej siebie najlepiej dokonuje się poprzez samopoznanie i akceptacja tego, kim jesteśmy i kim chcemy być.

Oczami fotograf Wai Lin Tse oraz dwóch reżyserów, João Sousa i Gustavo Imigrante, odkrywamy letniskowy dom tak, jakby był on galerią tej kobiety: gdzieś pomiędzy obrazami a przedmiotami zostajemy zaproszeni do obejrzenia i wysłuchania krótkich opowieści, które pomogą nam odkryć tożsamość kobiety Parfois.

W tej przestrzeni modelka i artystka Zarina Nares, odwiedza na nowo miejsca i historie; momenty z życia, które materializują się w różnych sferach jej osobowości. Roztaczamy pewną poetycką wizję na temat tamtych letnich dni, a odzwierciedla ją nasza kolekcja. Lekkość i beztroska: zabieramy nasze codzienne torebki na nocne wyjścia, a w domach zakładamy wieczorowe sukienki i chodzimy na boso. Pragniemy zwiewnych kreacji, wielu dodatków i kolorów!

W kolekcję wkrada się wytworny i minimalistyczny duch. Paleta kolorów składa się z ciepłych, dramatycznych i tropikalnych tonów, uczestniczących w grze na eleganckich kreacjach, w konkursie pomiędzy “zrób to sam”, a modą hi-fashion.

Kwieciste i artystyczne wzory na zwiewnych i lekkich tkaninach wnoszą niespotykaną dotychczas lekkość, równoważącą odważne i nowoczesne dodatki z materiałów i o kształtach bardziej miejskich i futurystycznych. Kontrast ten pozwala odkrywać kolekcję przez dojrzałe i odważne kobiety.

Akcesoria o gładkich formach i przesadzonych rozmiarach mogą przybrać w tym sezonie minimalistyczne formy bądź być pełne detali. Pragniemy dodatków idealnych na plażę oraz letnie przyjęcia. Na torebkach mini bądź maxi prezentują się przeróżne tekstury; skórzane paski do torebek mają białe przeszycia; pojawiają się akrylowe kółka, a całość tryska kolorami. Inaczej nie chodziłoby tu o lato!

Ponownie sięgamy po materiały takie jak rafia, naturalna fibra oraz słoma. Życia dodają frędzle, a egzotyki – krokodyle skóry i akryle. Zdarzają się także nieoczekiwane tekstury, z błyszczących i uszlachetnionych tkanin, dodające nieco śmiałości prostym stylizacjom o konkretnej strukturze, lecz zawsze wygodnym kroju.

“All I Am” podkreśla letnie dni i ich znaczenie, czas i miejsce pozbawione zmartwień. Przerwa, w której możemy się zastanowić i zdecydować, w którym kierunku idziemy i jakie wyzwania podejmiemy. Bo w końcu “Kobieta, które umie zaakceptować swoją przeszłość, jest w posiadaniu swojej przyszłości”.

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: