Patronat medialny Imperium kobiet

HISTORIA
Świętochłowice – kilkudziesięciotysięczne miasto położone w sercu aglomeracji górnośląskiej, powoli budzi się z letargu wywołanego restrukturyzacją przemysłu, gdy zlikwidowane zostały prawie wszystkie zakłady przemysłowe miasta. Dzieje się tak m.in. dzięki nowym inwestycjom w kulturę, takim jak Muzeum Powstań Śląskich czy powstający obiekt kultury Dwie Wieże. Włącza się w ten nurt świętochłowickie Centrum Kultury Śląskiej usytuowane w malowniczym parku ze starym drzewostanem. Sala widowiskowa CKŚ (ok. 400 miejsc siedzących z możliwością aranżacji przestrzeni wnętrza) ma po raz pierwszy stać się miejscem profesjonalnego pokazu mody.
FASHION INSIDE | ŚWIĘTOCHŁOWICE 2015
FASHION INSIDE – to spotkanie ze światową, współczesną modą, kulturą i sztuką. Nie zabraknie też wielu zaskakujących niespodzianek…
Program obejmuje pokazy mody: m.in.
BOLA | OLA BAJER – uznana śląska projektantka, która w swoim dorobku ma już pokazy na najbardziej prestiżowym wybiegu jakim jest Designer Avenue, podczas FASHION PHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND. Marka Bola od 2009 roku łączy ze sobą modę i sztukę. Unikatowe kolekcje, pojedyncze egzemplarze casualowych ubrań powstają z połączenia najnowszych trendów, starannych konstrukcji oraz materiałów stanowiących grafiki autorskie. Damskie i męskie ubrania stworzone są dla wszystkich osób ceniących wygodę i indywidualność.
FURELLE – to marka dla wymagających kobiet ceniących oszczędny styl ale jednocześnie unikatowość. Charakteryzują ją krótkie serie, często zmieniające się modele, oszczędność w formie, bardzo dobre tkaniny i wysokiej jakości odszycie. Kobieta Furelle jest elegancka, stylowa i modna. Ceni wyrazistość, śmiałość i naturalność. Na co dzień ważna dla niej jest użyteczność, harmonia i wysoka jakość wszystkiego, czym się otacza. Wybiera to, w czym czuje się wygodnie i bezpiecznie. Lubi klasyczne kolory i minimalistyczne fasony. Osobowość wyraża tym, jak się porusza, co mówi, a ubiór jest dopełnieniem osobowości i tego, co sobą reprezentuje. Jest pewna siebie, niezawodna i zdecydowana.
MEISEL – to śląska marka stworzona w 2013 roku przez Kasię Majzel-Pośpiech. Ubrania kieruje do kobiet, które nie mają czasu przebierać się w ciągu dnia, dlatego proponowane stroje przygotowane są z myślą zarówno o służbowych, jak i prywatnych spotkaniach. Część ubrań nawiązuje również do regionu poprzez zastosowane grafiki lub użycie haseł w gwarze.
oraz …
KONCERT – GOSI ANDRZEJEWICZ
– Gdy artysta naprawdę poczuje i doświadczy czym jest muzyka, słowa automatycznie zabrzmią szczerze. Wypowiedź śpiewaczki operowej Montserrat Caballè doskonale opisuje największą życiową pasję Gosi Andrzejewicz. Gosia jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich wokalistek, zdobywczynią dwóch Superjedynek w Opolu, osobą wielokrotnie zajmującą pierwsze miejsce w prestiżowych konkursach i zestawieniach organizowanych przez branżę muzyczną, artystką ze złotymi płytami na koncie. Nie tylko talent, lecz i ciężka, wieloletnia, codzienna praca oraz konsekwentne dążenie do celu doprowadziły ją do punktu, w którym może już stwierdzić, iż „to, co kiedyś było tylko marzeniem, teraz stało się rzeczywistością.”
Do kogo skierowana jest impreza INSIDE FASHION | Świętochłowice 2015?
Odbiorcami są mieszkańcy, goście aktywnie poszukujący na rynku modowym ambitnych nowości połączonych z wysoką jakością wykonania. Ludzie dla których wartość przedstawiają rzeczy niepospolite, niebanalne i trudno dostępne dla ogółu. Ludzie otwarci na innowacje i nową jakość. Ludzie, którzy otwarci są na szeroko pojętą kulturę.
NASZ WKŁAD, NASZ POMYSŁ INSIDE FASHION | Świętochłowice 2015
Świętochłowice zawsze stawiały na alternatywę i świeżość, o którą obecnie dość trudno w tak zwanym modowym świecie. Miasto proponowało zawsze coś nowego, promował odmienność i wspierało wartościową sztukę. Przyciąga ludzi o odmiennych od ogółu punktach widzenia o innej wrażliwości na sztukę i w końcu co najważniejsze, ludzi którzy całkowicie zostają pochłonięci przez moc i barwę otaczających ich ubrań. Jest to ogromnie wymagająca publika, którą po pierwsze dość trudno przyciągnąć i jeszcze trudniej usatysfakcjonować.