Patronat medialny IK Magazine
Po raz pierwszy najlepsze stylistki dekoltów z całej Polski odważyły się wyeksponować swoje biusty, w wybranych i dopasowanych przez siebie stanikach. Co chciały w ten sposób zakomunikować i do kogo skierowały swój biuściany głos? To, że 80% kobiet nosi niewłaściwie dopasowaną bieliznę wiedzą już liczni. Alarmują nawet środowiska medyczne, jednak problem źle ubranych biustów wciąż nie znika.Przeważająca większość kobiet nie akceptuje swojego ciała i wstydzi się je eksponować w kobiecy sposób. Taka postawa prowadzi wielokrotnie do przekłamanej oceny własnych atutów i przypisywania sobie nierzeczywistego rozmiaru swojego biustu. Tu ma początek wiele frustracji i co najsmutniejsze, niechęci do siebie i własnego ciała.
Na ratunek zdławionym przez niepewność kobietom pośpieszyło 51 polskich brafitterek, które za namową dystrybutora marki Gossard, ujawniły spektakularne rezultaty swojej codziennego pracy na własnych biustach. Akcja miała miejsce w 13 miastach w Polsce i rozciągnęła się na 22 sklepy z bielizną, oferujące usługę profesjonalnego jej doboru. Panie przywdziały wybrany przez siebie stanik Gossarda, poczym zgodziły się sfotografować efekt końcowy stylizacji biustu i opisać swoje wrażenia.
Gdybym mogła być kobietą jeden dzień…
W wyniku tego wspólnego, kobiecego aktu powstał plakat z 51 biustami Gossarda i pozytywnymi komentarzami bohaterek. Zobacz tutaj: www.kobietagoss.pl/gossfera/1. Stał się on apelem kobiet do kobiet o refleksję nad kondycją swojej kobiecości. Jego przesłanie głosi, iż każda z nas czuje się w pełni gotowa na dokonanie w sobie pozytywnej przemiany dopiero wówczas, gdy uprzednio zaakceptuje siebie taką, jaka jest. Aby to miało szansę się wydarzyć, najpierw winno się odszukać w sobie odwagę, by spojrzeć na siebie nagą. Brafitterki wykazały się wielką odwagą w przełamywaniu barier oraz udowodniły wszystkim kobietom niezwykłą moc, płynącą z akceptacji w stosunku do własnego ciała.
Celem kampanii stała się misja nawoływania kobiet, by za przykładem samych specjalistek od bielizny, ośmielały się spoglądać na siebie nawzajem i podejmować wspólnie otwarty dialog
o stanie swojej kobiecości. Akcji patronują Polki.pl, magazyn „Imperium Kobiet” i Answear.com.
Czy podejmiesz wyzwanie Gossarda i odważysz się, tak jak 51 brafitterek, spojrzeć na swój biust,
a zachwyt ujawnić światu?
Już wkrótce będziesz mała szansę wziąć udział w wielkim konkursie Gossarda i wygrać jedną z 30 wspaniałych nagród, wśród nich bieliznę z najnowszej kolekcji Gossarda, sesję zdjęciową, opublikowaną w magazynie oraz bransoletki z Answear.com.
Przez najbliższy tydzień śledź stronę www.kobietagoss.pl i fan page Gossard Polska, a dowiesz się szczegółów.
Poznaj kobiecy świat Gossarda!