
Diamenty Kobiecego Biznesu to marka istniejąca na rynku od 2016 roku. Jej twórcą jest Ilona Adamska, wydawca i redaktor naczelna magazynu Law Business Quality i Imperium Kobiet, autorka i pomysłodawczyni 15 książek, motywatorka, prezes i założycielka Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu. Ambasadorkami wyjątkowego projektu certyfikacyjnego zostały Monika Richardson i Teresa Rosati.
– Wraz z rokiem 2021 projekt kojarzony z prestiżowymi statuetkami, medialnymi galami i popularną książką „Diamenty Kobiecego Biznesu. Kobiety, które zmieniają świat” przeszedł rebranding. Zmiana identyfikacji wizualnej, nowa strona internetowa, ale przede wszystkim nowa strategia i stworzenie wyjątkowego programu certyfikacyjnego dla kobiet biznesu, usług i firm to najważniejsze założenia Diamentów. – mówi Ilona Adamska, pomysłodawczyni projektu.
– Program, który stworzyłam, ma na celu nominację i wybór najlepszych kobiecych biznesów, produktów i usług prowadzonych przez Polki w Polsce i w Europie. Przyznany certyfikat ma na celu zbudowanie pozytywnego wizerunku marki, wzmocnienie jej rozpoznawalności w sieci, zdobycie przewagi konkurencyjnej na rynku, wyróżnienie się unikatowością wśród konkurencji. – dodaje Adamska.
Znak towarowy „Diamenty Kobiecego Biznesu” (który może być wykorzystywany na ulotkach, plakatach, stronach internetowych, billboardach, opakowaniach) jest skuteczną zachętą do zakupu produktu, gwarantuje Klientom bezpieczeństwo i satysfakcję.
– Najnowsze badania pokazują, że konsumenci przywiązują dużą wagę do takich znaków. Chętniej wybierają produkty mające certyfikat potwierdzający najwyższą jakość usług. – wyjaśnia Ilona Adamska, która od lat buduje wizerunek firm, marek i osób prywatnych.
Jeśli masz ochotę zdobyć prestiżowy certyfikat i dołączyć do nowej sieci przedsiębiorczych kobiet – napisz na info@idmedia.pl lub wypełnij formularz dostępny na stronie www.diamentykobiecegobiznesu.pl.
Patronat medialny nad programem objął magazyn Imperium Kobiet i Europejski Klub Kobiet Biznesu.