Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat
dt 3 fb_Qczaj

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat
dw 11 fb_Izabela Sakutova_pomysłodawca DotykamWygrywam

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat
dw 21 fb_Mumme

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat
dw 30 fb_Anna Męczyńska

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat
dw 34 fb._Aleksandra Kisio

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat
dw 40 fb_Lidoa Kalita

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat
dw 48 fb_Elżbieta Romanowska

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat
dw 52 fb_Marzena Rogalska

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat
dw 53 fb_Marzena Rogalska

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat
dw 56 fb_Karolina Szostak

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat
dw 60 fb_Anka Dziedzic Fit Mom

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat
dw 63 fb_Daria Widawska

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat
dw 66 fb_Olga Kozierowska

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat
dw 70 fb_Olciiak, Lila Janowska

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat
dw 74_Anna Gzyra

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat
dw 77 fb_Anna Gzyra

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat
dw 79 dw_Beata Sadowska

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat
dw 40 fb_Lidoa Kalita

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat
dw 63 fb_Daria Widawska

Dbanie o zdrowie piersi to nie jednorazowy temat
dw 82 fb_Anna Ibrszer

Celem kampanii Dotykam=Wygrywam jest promocja profilaktyki raka piersi poprzez regularne samobadanie piersi i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Kampania rusza 1 października i zbiera fundusze na wsparcie działań fundacji charytatywnych. Do akcji dołączyły gwiazdy, które wzięły udział w nagraniu filmu nawołującego do wypracowania w sobie nawyku dbania o zdrowie piersi. Są nimi: Beata Sadowska, Daria Widawska, Elżbieta Romanowska, Marzena Rogalska, Aleksandra Kisio, Karolina Szostak, Lidia Kalita, Lidia Popiel, Anna Gzyra-Augustynowicz, Anna Iberszer, Olga Kozierowska, Anna Męczyńska oraz pierwszy mężczyzna, który stał się ambasadorem kampanii –  Qczaj, a także  influencerki: siostry ADiHD, Anka Dziedzic Fit Mom, Karolina Cwalina, Mum Me oraz przedstawicielki młodego pokolenia: Olciiak i Lila Janowska. Pomysłodawczynią projektu, który odbywa się po raz 8 jest Izabela Sakutova, międzynarodowa ekspertka brafittingu, którą w organizacji akcji wspiera bieliźniana marka Panache, specjalista w zakresie rozmiarów D+.

 

 

 

EDUKACJA OD PODSTAW

Kampania Dotykam=Wygrywam wspiera dwie fundacje. Jedną z nich jest Wsparcie na Starcie, której wolontariusze będący profesjonalnymi salonami brafittingowymi w swoich miejscowościach od września tego roku będą edukować w szkołach nastolatki z tego, jak dbać o zdrowie piersi poprzez zaszczepianie w nich od samego początku nawyku samobadania piersi i noszenia dobrze dobranego biustonosza.

Na cele wsparcia fundacji Wsparcie na Starcie, ambasadorka kampanii Dotykam=Wygrywam Lidia Kalita zaprojektowała przemawiającą do wyobraźni bluzkę. Całkowite zyski z jej sprzedaży wesprą stworzenie pierwszej w Polsce aplikacji moblinej skierowanej do nastolatek. Głównym zadaniem aplikacji jest promowanie profilaktyki raka piersi poprzez naukę samobadania oraz poznanie i zapobieganie symptomom źle dobranego biustonosza, które mogą stać się przyczyną problemów związanych ze zdrowiem fizycznym, a także brakiem pewności siebie u młodych kobiet. Limitowaną wersję koszulki tegorocznej kampanii Dotykam=Wygrywam można zakupić w przedsprzedaży na stronie kampanii https://bit.ly/KoszulkaDotykamWygrywam , a od 1  października także w sklepach bieliźnianych biorących udział w kampanii Dotykam=Wygrywam.

Re(CYC)ling

Dotykam=Wygrywam to tradycyjnie re(CYC)ling, czyli zbiórka w salonach bieliźnianych na terenie całej Polski starych biustonoszy, z utylizacji których całość środków wspiera stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny w walce z rakiem piersi. Każdy ma szansę wesprzeć projekt. Wystarczy oddać swój stary, źle dopasowany biustonosz do pobliskiego sklepu biorącego udział w kampanii. Celem jest zebranie 1 tony staników.

Dla zachęty charytatywnych działań, każdy kto odda swój stary stanik do reCYClingu otrzyma od sklepów współpracujących z bieliźnianą marką Panache bon o wartości 20 zł na zakup nowego biustonosza, połączony z bezpłatną ekspercką poradą profesjonalnej brafitterki.

Biustonosze można oddawać do 31 października do specjalnie przygotowanych pojemników ustawionych w salonach z bielizną w całej Polsce, oznaczonych logiem kampanii DOTYKAM = WYGRYWAM. Lista sklepów znajduje się na stronie: www.dotykamwygrywam.pl. W poprzednich edycjach  kampanii udało się w sumie zebrać ponad 67 000 sztuk biustonoszy do re(CYC)lingu 94 tony!!!).

ŚWIADOMOŚĆ ZACHOROWALNOŚCI W POLSCE

Rak piersi w Polsce jest na pierwszym miejscu wśród nowotworów u kobiet.  Z danych Krajowego Rejestru Nowotworów wynika, iż co roku chorobę tą diagnozuje się u około 18 tys. kobiet, z czego ponad 5 tys. umiera. Dlaczego? Pierwszym powodem jest zbyt późne wykrycie nowotworu. Choroba wykryta we wczesnym etapie jest niemal w 100 proc. wyleczalna. Według specjalistów najlepszym sposobem na wczesne wykrycie nowotworu jest dokładne poznanie własnych piersi i comiesięczne samobadanie. Niestety poprawnie i regularnie wykonuje jedynie 2-3 proc. kobiet!

Działając w branży bieliźnianej, która jest tak blisko związana z kobiecymi piersiami, uważam za swój obowiązek popularyzowanie i podnoszenie świadomości kobiet w temacie dbania o zdrowie piersi. Dlatego nieprzerwanie od 8 lat organizuję właśnie kampanię DOTYKAM=WYGRYWAM.” – tłumaczy swój zapał pomysłodawczyni kampanii Izabela Sakutova, międzynarodowy ekspert brafittingu i lingerie styling.  – „W tym roku, by wesprzeć przekaz kampanii i działania fundacji Wsparcie na Starcie, edukującej nastolatki m.in. profilaktyki raka piersi, zaprosiliśmy do współpracy znaną i cenioną polską projektantkę Lidię Kalitę, by zaprojektowała charytatywne t-shirty. Zyski z ich sprzedaży w całości zostaną przekazane na stworzenie pierwszej polskiej aplikacji mobilnej skierowanej do nastolatek, promującej walkę z rakiem piersi i budującej w nich zdrowe nawyki od samego początku.” – dodaje na koniec.  

Partnerzy kampanii Dotykam=Wygrywam:

Panache Lingerie — ciesząca się uznaniem już od blisko 40 lat firma produkująca bieliznę w szerokim zakresie rozmiarów i krojów, które zaspokajają potrzeby bieliźniane kobiet posiadających różne typy sylwetki.

Clear Channel Polska, jedna z wiodących firm OOH, która wspiera corocznie akcję i nagłaśnia ją na bilboardach oraz w sieci digitali w galeriach handlowych premium, w największych polskich miastach.

3R Recycling Solutions, duża firma sektora recyclingu tekstylnego w Polsce, która od czterech lat współtworzy akcję DOTYKAM=WYGRYWAM, poddając recyclingowi zebrane podczas kampanii biustonosze i przekazując zysk z tego procesu na rzecz stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny.

Miesięcznik Claudia, który swoimi ogromnymi zasięgami wsparł w tym roku przekaz DOTYKAM=WYGRYWAM wśród ogromnej rzeszy swoich Czytelników.

Hotel Belotto. To w pięknych wnętrzach tego zabytkowego pałacu w centrum Warszawy co roku odbywa się uroczysta inauguracja kampanii, podczas której wszyscy ambasadorzy i zwolennicy naszej inicjatywy mogą się spotkać i zainicjować reCYCling, oddając na miejscu pierwsze biustonosze.

Wolf Studio — wyjątkowe miejsce, w którym zorganizowano sesję fotograficzną i nagranie fimów do kampanii Dotykam=Wygrywam.

Karolina Chabel – Williams – utalentowana fotografka, która od lat wspiera kampanię Dotykam=Wygrywam swoimi zdjęciami.

Anna Kolatorska – autorka filmów kampanii Dotykam=Wygrywam.

 

Poznaj historię kampanii na stronie www.dotykamwygrywam.pl

#DotykamWygrywam

FB: @PanachePolska  @zdrowepiersi @izabelasakutova

IG: FB: @PanachePolska  @wsparcienastarcie @izabelasakutova

 

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: