Charytatywny Bal Wydawnictwa I.D.MEDIA na rzecz Fundacji Dietering już za tydzień!

Wydawnictwo I.D.MEDIA nie próżnuje. Po hucznej i medialnej gali LWICE BIZNESU przygotowuje właśnie Charytatywny Bal na rzecz Fundacji Dietering, której ambasadorem jest m.in. znany i lubiany aktor Tomasz Ciachorowski. Co czeka na gości balu? O tym w naszym artykule. 

 

 

1 lutego w warszawskim klubie LOFT44 odbędzie się wydarzenie organizowane po raz pierwszy przez Ilonę Adamską i jej Agencję Wydawniczo-Promocyjną I.D.MEDIA – Charytatywny Bal na rzecz Fundacji Dietering.

Impreza w luźnym, przyjacielskim klimacie ma połączyć dwie idee: karnawałowych szaleństw w rytm muzyki z lat 90. oraz pomocy młodej fundacji, która istnieje na rynku niespełna 6 miesięcy. Choć jest to młoda organizacja, zaczyna być już o niej głośno. Działania Fundacji dostrzegli dziennikarze magazynu Gala, poświęcając jej całą stronę w jednym z grudniowych wydań. Fundację wspierają popularne gwiazdy z Tomkiem Ciachorowskim i Izabelą Trojanowską na czele.

– Od lat znam osoby, które tworzą zarząd Fundacji. To dobrzy, uczciwi i godni zaufania ludzie, którzy naprawdę chcą nieść pomoc potrzebującym, zwłaszcza dzieciom dotkniętym niepełnosprawnością. Postanowiłam ich wesprzeć, bo wiem, jak ważne są tego typu działania promocyjne na starcie – mówi Ilona Adamska, pomysłodawczyni balu.

Na gości wyjątkowego wieczoru czeka mnóstwo atrakcji, wśród nich koncerty czterech wyjątkowych gwiazd: niekwestionowanej legendy polskiej muzyki rozrywkowej Izabeli Trojanowskiej, energetycznego kwartetu LeonVoci, który przylatuje do Warszawy z Lwowa, oraz dwóch młodych artystek: Darii Adamczewskiej (znanej z programu The Voice of Poland) i Natalii Opyrchał.

Ponadto odbędzie się wręczenie 10 statuetek FIRMA O WIELKIM SERCU dla partnerów balu, którzy wsparli projekt wydawnictwa I.D.MEDIA. Firm, które na co dzień angażują się w różnego rodzaju akcje społeczne i charytatywne, niczego w zamian nie oczekując.

Gwoździem programu będzie licytacja około 20 darów na rzecz Fundacji Dietering przekazanych przez marki odzieżowe, kosmetyczne, salony medycyny estetycznej, artystów malarzy oraz cenionych polskich projektantów mody (wśród nich są piękne kreacje Eli Piorun, która ubiera Pierwszą Damę Agatę Dudę).

Wśród marek, które podarowały upominki na rzecz Fundacji, są m.in. Lacrime D’oro, Kumazu, Alles, Klinika Młodości Blanki Pawłowskiej.

– Przygotowanie balu jest niezwykle czasochłonne. I trudne. Pozyskiwanie sponsorów do tego typu mało medialnych eventów zdecydowanie do prostych rzeczy nie należy. Nie poddaję się jednak. Wokół mnie pojawiło się wiele cudownych, prywatnych ludzi, którzy postanowili nam pomóc. Działających często anonimowo. W organizacji balu wspierają mnie moi znajomi, przyjaciele, również sama Fundacja. Wierzę, że nasz bal, choć bez blasku fleszy, kamer i całej tej showbiznesowej otoczki, będzie również niezapomnianym wydarzeniem dla moich gości – mówi Ilona Adamska.

O całą oprawę techniczną zadba Wojciech Kulikowski. O wyborny catering firma Dietering.com.

Ostatnie bilety do nabycia na stronie www.ekobilet.pl.

Joanna Bielas

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: