Cenowe okazje i mądre wybory. Nowa jakość internetowych zakupów już teraz na ekoplatformie VeloMarket

Przedświąteczny okres kumulacji wyprzedaży, związanych m.in. z Black Week, może namącić w głowie nawet najbardziej racjonalnemu konsumentowi. Porównywanie cen i jakości produktów to nie lada wyzwanie. Dlatego jednym z rozwiązań jest skoncentrowanie się na markach i sklepach, których możemy być pewni. Ekologiczne i wspierające zdrowy tryb życia produkty są dostępne na platformie VeloMarket.pl. Z okazji Black Week zakupy można zrobić z nawet 30 proc. zniżką. Dodatkową korzyścią jest darmowa i ekologiczna dostawa do punktów Paczkomat® InPost. 

 

 

 

Promocja trwa do 27 listopada i obejmuje m.in. zdrową żywność, kosmetyki, artykuły sportowe oraz produkty ułatwiające korzystanie z zielonej energii, takie jak panele fotowoltaiczne.

Wiemy, jak dużo czasu i zaangażowania wymaga od klientów dokonywanie ekologicznych zakupów. Chodzi tu nie tylko o analizowanie składów czy poszukiwanie informacji o pochodzeniu i działalności marki, ale także nadążanie za prośrodowiskowymi rozwiązaniami i trendami. Chcąc to ułatwić, stworzyliśmy VeloMarket, w którym nawet Black Week ma kolor zielony. Produkty w ofercie naszego sklepu zostały już wyselekcjonowane pod kątem ekologii i zdrowego trybu życia, co znacznie usprawnia decyzje zakupowe, zwłaszcza w szczycie wyprzedaży – mówi Grzegorz Pawłowicz, senior project manager projektu VeloMarket.

W ramach promocji Black Week na platformie VeloMarket w promocyjnych cenach można kupić produkty zarówno popularnych, jak i niszowych marek. Znaczną część oferty stanowią produkty lokalnych producentów, którzy wytwarzają swoje artykuły w Polsce, co nie tylko ogranicza ślad węglowy, ale też pozwala wspierać krajową gospodarkę. Dodatkowym ekologicznym akcentem jest darmowa dostawa do  punktów z Paczkomat® InPost.

Zielony e-sklep rośnie w siłę

VeloMarket to unikatowy na polskim rynku zielony marketplace, z wyselekcjonowanymi produktami, wspierającymi zdrowy tryb życia i ułatwiającymi prośrodowiskowe wybory. Łączy w sobie nie tylko funkcję e-sklepu, ale też platformy edukacyjnej i finansowej. Ważnym celem VeloMarketu jest budowanie świadomości ekologicznej. Korzystniejsze dla środowiska wybory ułatwiane są klientom dzięki  wyjątkowemu narzędziu, opartemu o sztuczną inteligencję, które wybiera i oznacza produkty szczególnie spójne z wartościami kupujących.

Obecnie oferta VeloMarketu obejmuje szereg kategorii – od rozwiązań z zakresu odnawialnych źródeł energii, po propozycje sprzętu domowego, pomagające oszczędzać zasoby naturalne. Na platformie użytkownicy znajdą też artykuły, które ułatwiają prowadzenie zdrowego trybu życia, takie jak sprzęt sportowy czy żywność z certyfikatem produkcji ekologicznej oraz ofertę naturalnych kosmetyków.

Regulamin promocji jest dostępny na www.velomarket.pl.

fot. Freepik.com

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: