Become Lovebrand: Jak zbudować markę, którą pokochają Twoi klienci?

Podczas bezpłatnej konferencji pt. „Become Lovebrand: Jak zbudować markę, którą pokochają Twoi klienci” (15-16 czerwca 2021 roku, online) przedsiębiorcze kobiety będą miały okazję do wysłuchania wyjątkowych prelekcji, które przyniosą im inspiracje oraz rozwiązania dotyczące: budowania marki, prowadzenia biznesu, a także rozwoju osobistego.

 

Na wirtualnej scenie wystąpią:

  • Anna Dorot, „Jak ubrać swoją markę?”,
  • Anna Oszajca, „Pokaż się światu”,
  • Celestyna Osiak, „Twoje relacje z pieniądzem a prowadzenie biznesu”,
  • Fryderyk Karzełek, „Pokochaj sprzedaż”,
  • Gocha Szoka, „Znajdź wyróżnik swojej marki”,
  • Justyna Kopeć, „Przygotuj się strategicznie na prowadzenie biznesu”,
  • Katarzyna Mrzygłód, „Komu pragniesz sprzedawać? Twój klient idealny”,
  • Małgo Kotlonek, „GOSHICO – historia lovebrandu”,
  • Pati Garg, „Jak być autentyczną?”,
  • Paulina Niemińska-Momot, „Zdjęcia warte więcej niż tysiąc słów”,
  • Tatiana Pałucka, „Energia w prowadzeniu biznesu”.

Dla uczestniczek zostały przygotowane aktywne przerywniki, takie jak:

  • joga (Magdalena Pawłowska),
  • masaż twarzy (Liliana Dworecka),
  • medytacja (Adam Tkaczyk),
  • taniec (Agnieszka Penczonek).

Szczegóły organizacyjne i zapisy: https://www.brandsugar.pl/konferencja/

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: