Anna Gąciarz: Stawiamy na jakość

Anna Gąciarz, właścicielka firmy UPIT Agencja Interaktywna, opowiada nam, co skłoniło ją do przejścia z bezpiecznego etatu na własną działalność, i to w tak wymagającej branży jak wydawniczo-promocyjna.

 

 

Ilona Adamska: Jest Pani właścicielką firmy UPIT Agencja Interaktywna. Jak to się stało, że po 2 latach pracy na etacie postanowiła Pani postawić na własny biznes? 

Anna Gaciarz: Niestety, pracując na etacie, spotkałam się z mobbingiem i właśnie wtedy postanowiłam, dlatego podjęłam ryzyko prowadzenia swojej firmy. Mówię ryzyko, ponieważ firma niesie ze sobą dużą odpowiedzialność.

Pani firma realizuje projekty graficzne, strony www, portale, sklepy internetowe, a także tworzy branding i identyfikację marketingową firmy. Co wyróżnia Was na rynku? 

Stawiamy na jakość. Oferujemy kompleksowość usług, zaczynając od koncepcji wizualnej przedsiębiorstwa poprzez naming, claim, branding, działania strategiczne, stronę lub portal internetowy, analizy SEO i pozycjonowanie. Projektujemy logotypy, wizytówki, ale zajmujemy się również wydrukiem dzięki współpracy z partnerskimi przedsiębiorstwami. To nasz największy wyróżnik.

Wraz z Fundacją im. Profesora Kazimierza Bartla, której jest Pani prezesem, wspieracie inicjatywę edukacji dzieci i młodzieży, a także promujecie rozwój przedsiębiorczości.

Fundacja im. Profesora Kazimierza Bartla powstała z inicjatywy córki Profesora – Pani Cecylii Bartel, która chciała upamiętnić swojego ojca. Kazimierz Bartel był pięciokrotnym premierem RP, a także wybitnym profesorem matematyki, który został rozstrzelany pod Lwowem. Kazimierz Bartel działał nie tylko w dziedzinie nauki, ale również społecznie, stąd inicjatywa stworzenia Fundacji, która, jak Pani wspomniała, wspiera inicjatywę edukacji dzieci i młodzieży, a także wspiera rozwój przedsiębiorczości. Realizujemy takie działania jak: Piątkowy Wieczór Nauk Ścisłych czy nadanie Medalu Bartla wybitnemu młodemu naukowcowi. Jesteśmy jedyną Fundacją współpracującą z Akademią Górniczo-Hutniczą. Organizujemy turnieje szachowe we współpracy z Krakowskim Klubem Szachowym, konkursy edukacyjne oraz konkursy sportowe. Promujemy młodych, zdolnych ludzi, stwarzając im możliwość rozwoju. W 2021 roku planujemy kolejne działania nie tylko w Polsce, ale na arenie międzynarodowej, realizując wartości m.in. tolerancji.

Gdyby mogła Pani określić siebie w trzech słowach? 

Powiedziałabym: ambitna, pracowita, radosna. Staram się czerpać z życia i wykorzystać każdą chwilę w życiu w jak najlepszy sposób.

Co, Pani zdaniem, jest największą siłą kobiet w biznesie? Co jest Pani najmocniejszą stroną? 

Myślę, że niezwykła inteligencja emocjonalna. My jako kobiety, biorąc pod uwagę przekrój społeczeństwa, jesteśmy na poziomie średnim. Gdy mówimy o jednostkach wybitnych i jednostkach z marginesu społecznego to najczęściej są to mężczyźni. Natomiast kobiety plasują się na poziomie średnim. Potrafimy w niesamowity sposób docierać do ludzi dzięki zdecydowanie większej empatii. Potrafimy odczytywać emocje innych ludzi i w odpowiedni sposób reagować na ich potrzeby. Jeżeli mówimy o moich mocnych stronach, to chyba energia i nieustanny uśmiech, który nie znika. Zauważyłam, że to daje radość również innym i jest niesamowitym motywatorem do działania.

W życiu wszystko Pani dokładnie planuje, czy działa raczej spontanicznie? 

Jeżeli mówimy o pracy zawodowej, to staram się planować swój czas i działania, ale zostawiam sobie przestrzeń na niespodziewane możliwości. Natomiast jeżeli chodzi o życie prywatne, to zdecydowanie jestem spontaniczna, a nawet czasami szalona.

Jakimi wartościami kieruje się Pani w biznesie? 

Przede wszystkim staram się unikać słowa „konkurencja”. Traktuję inne firmy, nawet z tej samej branży jako swoich partnerów, ponieważ jest wiele obszarów, w których możemy działać.

Wierzy Pani w potęgę kobiecej intuicji? Słucha jej Pani podejmując nie tylko prywatne, ale również biznesowe decyzje? 

Zdecydowanie tak! Staram się kierować intuicją, która jak do tej pory mnie nie zawiodła. Nie nastawiam się na nic, tylko robię swoje.

Plany na rok 2021? 

Planów jest wiele! Między innymi będziemy realizować międzynarodowy projekt edukacyjny w Fundacji Bartla, ale i wiele innych. Nie chciałabym zapeszyć, dlatego na razie jeszcze nie będę ujawniać szczegółów.

Inspirująca myśl, którą chciałaby Pani przekazać naszym Czytelniczkom? 

Cena sukcesu to ciężka praca, konsekwencja i determinacja, aby dawać z siebie wszystko.

Rozmawiała: Ilona Adamska

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: