“Age is just a number” – kampania nowej kolekcji Łukasza Jemioła na sezon jesień/zima 2019/20

“Age is just a number” – kampania nowej kolekcji Łukasza Jemioła na sezon jesień/zima 2019/20
190910_Łukasz_Jemioł_0078

“Age is just a number” – kampania nowej kolekcji Łukasza Jemioła na sezon jesień/zima 2019/20
190910_Łukasz_Jemioł_0082

“Age is just a number” – kampania nowej kolekcji Łukasza Jemioła na sezon jesień/zima 2019/20
190910_Łukasz_Jemioł_0257

“Age is just a number” – kampania nowej kolekcji Łukasza Jemioła na sezon jesień/zima 2019/20
190910_Łukasz_Jemioł_0320_1

“Age is just a number” – kampania nowej kolekcji Łukasza Jemioła na sezon jesień/zima 2019/20
190910_Łukasz_Jemioł_0416

“Age is just a number” – kampania nowej kolekcji Łukasza Jemioła na sezon jesień/zima 2019/20
190910_Łukasz_Jemioł_0486

“Age is just a number” – kampania nowej kolekcji Łukasza Jemioła na sezon jesień/zima 2019/20
190910_Łukasz_Jemioł_0780

Elegancja, romantyzm, odrobina drapieżności i flirt z latami 70. – tak prezentuje się zjawiskowa kampania najnowszej kolekcji Łukasza Jemioła na sezon jesień/zima 2019/20 autorstwa Marcina Kempskiego. Utrzymane w minimalistycznym stylu zdjęcia prezentują zaskakującą interpretację stylu hippie przedstawionego w nowoczesnym wydaniu, natomiast delikatna uroda modelki Kasi Struss dodaje mocnym sylwetkom lekkości.

 

 

Inspiracja latami 70. i elementy stylu hippie oraz vintage, w połączeniu z minimalistycznymi formami, dały efekt nowej kolekcji Łukasza Jemioła na sezon jesień-zima 2019/20. Nowa sesja kampanijna autorstwa Marcina Kempskiego, któremu asystował Olek Balcerek idealnie podkreśla klimat kolekcji projektanta. Klasyczna czarno-biała fotografia i stonowana paleta barw zdjęć wykonanych w kolorze stanowi perfekcyjne tło dla eklektycznych sylwetek.

Nowa kampania to ukłon w stronę wszystkich kobiet, niezależnie od ich wieku. Projektant zachęca w niej kobiety, aby porzuciły pojęcie liczb, a zamiast tego skupiły się na swojej percepcji – to ona określa kim jesteśmy i jak się czujemy. Dlatego najnowsza sesja kampanijna to propozycje, spośród których każda z kobiet znajdzie coś dla siebie. Klasyczne zdjęcia studyjne łączą ciepłą paletę barw ubrań z chłodem szarego tła, które znakomicie eksponuje sylwetki. Ze zdjęć bije elegancja i spokój, a delikatna uroda Kasi Struss z agencji D’Vision, dodaje mocnym, warstwowym i oversizowym sylwetkom odrobiny lekkości.

Prezentowane na fotografiach ubrania to przede wszystkim wiązane koszule, dzianinowe swetry i bluzki, obok których znalazły się takie kroje, jak różnego rodzaju marynarki, spodnie z wysokim stanem, jeansy i ciepłe płaszcze. Nowa kolekcja to elegancka, jesienna paleta barw. Wśród kolorów wyróżnić można wyróżnić burgundy, granaty, biele, czernie, ciepłe brązy, khaki, beże czy karmelowe odcienie. W kolekcji nie zabrakło również odważnych nadruków: malarskich kwiatów i motywu pantery.

Poza wyjątkowymi krojami, kolekcja Łukasza Jemioła na sezon jesień/zima 2019/20 to również wysokiej jakości takiny i wykończenia. Projektant wykorzystał takie szlachetne materiały, jak kaszmir, jedwab, welur, żakard, cupro czy wełna.

Nowa kolekcja Łukasza Jemioła będzie dostępna stacjonarnie, w butiku przy ul. Mokotowskiej 26 w Warszawie, w Łodzi, w CH Manufaktura przy ul. Karskiego 5, oraz online na www.jemiol.com/pl.

Produkcja: I like Photo Group

Fotograf: Marcin Kempski

Stylistka: Agnieszka Ścibior

Make up: Wilson

Hair: Wasyl Wasiński

Modelka: Kasia Struss / D’Vision

Asystent fotografa: Olek Balcerek

Produkcja: Mikołaj Jaźwiecki

 

 

 

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: