W mistrzowskim stylu o sprzedaży i zarządzaniu. Premiera National Sales Congress

Motywacyjnie, praktycznie i premierowo. Pierwsza edycja National Sales Congress, wydarzenia dedykowanego managerom, przedsiębiorcom i działom handlowym odbyła się 13 września na PGE Narodowym. Organizatorem Kongresu NSC jest International Center of Events – agencja eventowa, która z powodzeniem organizuje m.in. targi FIWE – największe wydarzenie branży fitness w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej oraz Outsourcing EXPO – targi dla małych i średnich przedsiębiorstw.

 

Jeden dzień, blisko 600 uczestników, dwie ścieżki: sprzedażowa i managerska, networking biznesowy, prominentni prelegenci i sportowa lokalizacja – tak w skrócie można podsumować pierwszą edycję wydarzenia.

Kongres sprzedażowy i Kongres Managerów

Pomysł na Kongres powstał z zapotrzebowania działów handlowych na doskonalenie swoich umiejętności, ale także potrzeb managerów zarządzających zespołami handlowymi i projektami. Uczestnicy Kongresu poza wspólnym blokiem motywacji mogli wziąć udział w dwóch ścieżkach wydarzenia: dedykowanej osobom pracującym w sprzedaży, skupionej na optymalizacji procesów sprzedaży, pozyskiwaniu klientów B2B, roli handlowca we współczesnym świecie social mediów oraz drugiej, dedykowanej managerom, dyrektorom oraz przedsiębiorcom, która poświęcona była tematyce zarządzania, planowania strategii sprzedaży oraz negocjacjom.

Partnerem merytorycznym Kongresu Managerów był Koźmiński Executive Business School, MBA. W ramach współpracy Nikolay Kirov przeprowadził warsztaty dla managerów z biologii negocjacji, które uczestnicy ocenili bardzo wysoko. Pozostałe prelekcje poświęcone były planowaniu sprzedaży (Jacek Chmielecki), efektywnej polityce rabatowej i cenowej (Małgorzata Warda) czy zarządzaniu zespołem handlowym (Agnieszka Grostal).

W bloku motywacji uczestnicy mogli wysłuchać wystąpień Jacka Walkiewicza i Mateusza Grzesiaka. Nie zabrało także praktyków, posiadających wieloletnie doświadczenie w sprzedaży: Andrzeja Cichockiego, Wojciecha Herry, Jakuba Cyrana, Andrzeja Borczyka, Marcina Greli, Ewy Błaszczak i Jacka Chmieleckiego. Spójnym elementem wydarzenia był element sportu i dążenia do mistrzostwa. W tym roku na Kongresie jako gość specjalny wystąpił także Martin Lewandowski – właściciel federacji KSW.

Networking biznesowy

Większość wydarzeń biznesowych to znakomita okazja do nawiązywania relacji biznesowych. Kilkuset uczestników, managerów i osób decyzyjnych z wielu branż, mogło uczestniczyć w strefie networkingu moderowanej przez Grzegorza Turniaka i Akademię Rekomendacji.

Strefa Partnerów

W przestrzeni wystawienniczej uczestnicy mogli zapoznać się z ofertą szkoleniową Partnerów i Prelegentów wydarzenia oraz usługami dla firm. Stoiska elitarnego grona wystawców, których oferta była dopasowana do potrzeb uczestników Kongresu, cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem.

Oceny prelekcji na bieżąco

Dzięki aplikacji kongresowej Partnera technologicznego Meeting Application uczestnicy mogli na bieżąco oceniać poziom prelekcji. Wyniki głosowania oraz ankiety, którą wypełnili uczestnicy pierwszej edycji posłużą do przygotowania programu kolejnej edycji NSC.

Kiedy następna edycja?

Wielki sukces, pozytywne opinie oraz liczne pytania od uczestników o kolejną edycję sprawiły, że organizatorzy postanowili, że National Sales Congress będzie odbywał się dwa razy w roku. Najbliższa edycja odbędzie się już w marcu 2019, również w Warszawie.

Ruszyła już przedsprzedaż biletów. Więcej informacji na www.nationalsales.pl

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: