Powstanie trzecia część wyjątkowego albumu „Szczypta luksusu”

Na słodko, słono lub pikantnie. Gotowane, smażone czy pieczone… Każdy z nas ma swoje ulubione dania, za które chętnie „dałby się pokroić”. Coraz częściej jednak nie poprzestajemy na samym tylko degustowaniu potraw. Zainspirowani nowymi smakami, zdobywamy kolejne przepisy, składniki i przyprawy, by potem, dzięki najważniejszej z nich, czyli radości wynikającej z pasji, móc podzielić się ze swymi bliskimi kolejnym niezwykłym daniem.

 

Jednak, mimo szczerych chęci, nie każdy z nas posiadł sekretną wiedzę najlepszych mistrzów kuchni. Niewiele osób potrafi również wyczarować innowacyjne potrawy, które z dumą prezentują znani blogerzy kulinarni.  Stąd wziął się pomysł na album „Szczypta luksusu” – książkę inną niż wszystkie!

– Trzecia część projektu wydawnictwa I.D.MEDIA to album kulinarny, który nie jest zwykłym zbiorem przepisów, lecz stanowi również przewodnik po znakomitych hotelach i restauracjach, które mają duszę, niesamowitą energię, przemiłą obsługę… i gdzie można poczuć „niebo w gębie”! To przepisy znanych szefów kuchni, blogerów kulinarnych, miłośników dobrej kuchni i firm cateringowych propagujących zdrowy styl życia. Po raz pierwszy w książce pojawią się przepisy na zdrowe i smaczne desery, potrawy wegetariańskie i kuchni wege. Chcemy, aby po książkę sięgnęli wszyscy miłośnicy zdrowego odżywiania, a także kuchni fit. Chcemy pokazać również hotele, restauracje, firmy i marki, które stawiają na produkty i wyroby najwyższej jakości, a zasady biznesowego fair play nie są im obce. – wyjaśnia Ilona Adamska, wydawca Szczypty Luksusu.

Jednak „Szczypta luksusu” to książka niezwykła również z innego powodu.

– Nasz kulinarny album to także akcja charytatywna na rzecz Fundacji SUKCES, która wspiera samotne mamy i z którą współpracujemy od kilku lat. Po raz kolejny chcemy wesprzeć jej działania. W trakcie medialnej premiery książki, podczas eleganckiego garden party pragniemy przekazać samotnym mamom z Ośrodka dla Ofiar Przemocy w Rodzinie DOM upominki dla maluchów przekazane od sponsorów naszego projektu – dodaje Ilona Adamska.

Te wszystkie składniki razem wzięte sprawiają, że hasło „Szczypta luksusu” nabierze nowego, bardziej apetycznego znaczenia.

Jeśli chcesz wziąć udział w naszym projekcie – pisz: info@idmedia.pl

Poprzednie wydania wsparły takie marki jak: Kotanyi, Lazur, Cedrob, Siemens, Bracia Koral, Philipiak Milano, BioFix, Pizzaportal.

Daj się smacznie zaskoczyć!

 

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: