Marka Wspiera Markę

22 września 2018 r. odbędzie się w Łodzi drugi pokaz mody polskich projektantów- Marka Wpiera Markę. Wydarzenie jest wspólnym przedsięwzięciem Województwa Łódzkiego i Personal Branding Polska. Inicjatorką i pomysłodawczynią projektu jest Anna Szubert.

 

Pierwsza edycja łódzka odbyła się 7 kwietnia 2018 w gościnnych wnętrzach Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi. Miejsce wybrane zostało nieprzypadkowo- to tam zaczyna się historia mody w Polsce. Łódź od zawsze kojarzona była z branżą włókienniczą. Druga edycja również gościć będzie w tym niezwykłym historycznym miejscu.

W pokazie weźmie udział 10 projektantów, trójka z nich po raz drugi. Na scenie pojawią się znane już nazwiska: Angelika Józefczyk, Maciej Piłat czy De La Fotta. Zobaczymy kolekcje Jarosława Ewerta,  Marty Kuszyńskiej, marki Cosel, Lizard by Kasia Ostapowicz, Katarzyny Wójcik, Krzysztofa Budy i Dominiki Syczyńskiej.

II edycja wydarzenia odbędzie się w ramach promocji potencjału internacjonalizacyjnego sektora Nowoczesnego Przemysłu Włókienniczego i Mody (w tym wzornictwa) w województwie łódzkim, dlatego nowością tej edycji będzie wykład na temat potencjału współczesnej polskiej mody, w kontekście polskiego designu, polskich projektantów i ich marek do ekspansji zagranicznej. Ponadto w wydarzeniu wezmą udział eksperci z branży mody, którzy podczas części networkingowej podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami biznesowymi. Oprócz części networkingowej dla wszystkich uczestników wydarzenia będzie dostępna specjalnie zaaranżowana strefa showroomów, w której będzie można poznać najbardziej utalentowanych i kreatywnych projektantów. Planowane wydarzenie to narzędzie promocyjne oraz branżowa platforma integracji biznesu, szkół wyższych, instytucji otoczenia biznesu i środowisk artystycznych.

Organizatorzy, Personal Branding Polska i  Województwo Łódzkie, przygotowali aż 500 zaproszeń na wydarzenie. Oprócz zaproszonych gości ze świata akademickiego, biznesu czy medialnego, organizatorzy przygotowali również pulę zaproszeń dla gości, którzy kochają modę. Więcej informacji na stronie www.markawspieramarke.pl

Kilka słów o idei

Marka Wspiera Markę to projekt nawiązujący do idei współpracy pomiędzy uczestnikami wydarzenia, partnerami i projektantami. Projektanci, na co dzień rywalizujący o klienta, na czas projektu łączą siły we wzajemnej pomocy. Nie tylko pomagają sobie w pracy na backstagu, ale udostępniają i aktywnie wykorzystują swoje kanały komunikacji do promocji wszystkich marek projektu. Ten efekt daje znacznie lepsze rezultaty dla uczestników niż pojedyncze starania. To wartość jaką wnoszą zdolni, młodzi projektanci do propagowania mody polskiej nie tylko w kraju, ale również zagranicą. Na czas pokazu tworzą się również ciekawe alianse. Prawie każda marka współpracuje z innymi firmami by osiągnąć wspaniały efekt końcowy. Marka Cosel nawiązała współpracę z pracownią kapeluszy Zuwika, projektantką biżuterii Agashe i Koh Optical. Angelika Józefczyk współpracuje przy pokazach z firmą Primamoda, Jarosław Ewert z marką butów Hammer. Ciekawym przykładem jest zawiązanie współpracy Kasi Ostapowicz, projektującej obuwie z marką Lizard, która wykonała buty według projektu Kasi w swojej fabryce. Krótko mówiąc, można walczyć o uwagę i sukces samotnie, ale znacznie łatwiej jest zespołowo.

Ogromnym wkładem w wydarzenie jest udział naszych partnerów i mediów.

Warto podkreślić, iż idea wydarzenia „Marka Wspiera Markę”, uwzględnia współpracę nie tylko marek modowych, ale także firm z innych sektorów (np. kosmetycznego, spożywczego czy pończoszniczego). Po raz drugi wspierają nas m.in. Łódzka Szkoła Mody Kosmetologii Fryzjerstwa – Hotelarstwa – Anagra, Łódzka Fabryka Rajstop – Gabriella, Foods by Ann, BRAND24, AA i wielu innych.

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: