Konferencja cyklu Project Fashion

Konferencja cyklu Project Fashion
DSC_0029

Konferencja cyklu Project Fashion
DSC_0039

Konferencja cyklu Project Fashion
DSC_0044

Konferencja cyklu Project Fashion
DSC_0046-2

Konferencja cyklu Project Fashion
DSC_0080

Konferencja cyklu Project Fashion
DSC_0083

Konferencja cyklu Project Fashion
DSC_0122

Konferencja cyklu Project Fashion
DSC_0163

Konferencja cyklu Project Fashion
DSC_0182

Konferencja cyklu Project Fashion
DSC_0207

Konferencja cyklu Project Fashion
DSC_0250

Konferencja cyklu Project Fashion
DSC_0272

Konferencja cyklu Project Fashion
DSC_0301

W sobotę 3 lutego 2018 r. o godz. 13.00 odbyła się konferencja „Moda a biznes” będąca częścią otwierającą trzecią edycję wydarzenia Project Fashion. Organizatorem była Agencja modelingowa Spot Management. Partnerami eventu byli DH Renoma we Wrocławiu oraz salon Empik w Renomie.

 

Project Fashion to wydarzenie poświęcone modzie. W skład Project Fashion wchodzą: pokazy mody, warsztaty oraz konferencje. Jego celem jest popularyzacja współczesnej mody wśród mieszkańców Wrocławia, a także ukazanie, że branża fashion to dziedzina życia i biznes, który wymaga profesjonalnej wiedzy.

Pierwszą prelegentką była Martyna Groll, która pracuje jako Account/Project Manager w agencji influencer marketingu GETHERO. Opowiedziała o tym, czym jest influencer marketing oraz przytoczyła kilka mniej czy bardziej znanych kampaniach reklamowych znanych marek modowych i beauty przy udziale influencerów.

Drugą prelegentką była Żaneta Dziudzik, redaktor naczelna magazynu o branży okularowej „Glasses Project”. Zaprezentowała magazyn oraz przedstawiła panujące trendy w modzie okularowej.

Jako trzecia prelegentka wystąpiła Ewelina Salwuk-Marko, redaktor naczelna portalu feszyn.com. Opowiedziała o kreowaniu wizerunku portali dla kobiet oraz stworzyła podział użytkowniczek na księżniczki Disneya.

Następną prelegentką była Linda Parys, współzałożycielka butiku z autorską modą “Fu-Ku”. Opowiedziała o Slow Fashion – co się za nim kryje oraz na co należy zwrócić uwagę przy zakupie ubrań.

Kolejny temat poruszyła Kalina Ciszewska, social media manager w marce More’moi. Przedstawiła, w jaki sposób jest wykorzystywane social media w marce odzieżowej oraz jak ważną rolę w dzisiejszym świecie odgrywają lajki.

Ostatnimi prelegentami byli członkowie Atelier Red Carpet: projektantka haute-couture Ewa Stepaniuk, makijażystka Joanna Szachniewicz i stylista fryzur Sławomir Turczyn. To wystąpienie zostało zaprezentowane w formie rozmowy, którą poprowadziła Joanna Głowacka – właścicielka Agencji modelingowej Spot Management i koordynatorka Project Fashion.

Salon Empik zapewnił profesjonalne zaplecze techniczne (m.in. rzutnik, krzesła, sprzęt nagłośnieniowy, oświetlenie). Frekwencja dopisała, goście z zainteresowaniem słuchali i zadawali pytania prelegentom. Podczas kilkugodzinnego spotkania prowadzący w ciekawy sposób przedstawiali swoje tematy i przekazywali dużo wiedzy.

 

Fot. Joanna Karyś

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: