Ilona Adamska wydała nową książkę!

Czy w dzisiejszym zabieganym świecie osiągnięcie harmonii jest w ogóle możliwe? Czy bycie szczęśliwą i spełnioną kobietą sukcesu, matką, żoną, partnerką jest czymś, co udaje się osiągnąć każdej z nas? A jeśli nie każdej, to zdecydowanej większości?

 

Kolejna książka Ilony Adamskiej „W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko. Część druga” dowodzi, że tak! Kluczem do osiągnięcia tego stanu jest szeroko pojmowana niezależność i autentyczność. Dzięki tym cechom głosimy swoje poglądy, realizujemy zamierzone cele, stawiamy czoło nowym wyzwaniom, budujemy silny i trwały związek, który przetrwa niejedną burzę. Niezależność daje bowiem siłę, która pozwala realizować się na wielu polach, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

Idealnym przykładem ilustrującym tę tezę są rozmowy z nieprzeciętnymi kobietami, które autorka zaprosiła do współpracy. Ich zwierzenia i przemyślenia są niczym drogowskaz w dzisiejszym świecie pełnym chaosu informacyjnego. Wyjątkowe bohaterki opowiadają o tym, jak z sukcesem łączyć życie zawodowe z prywatnym, jak tworzyć relacje biznesowe oraz dlaczego warto postawić w życiu na własną firmę.

Wisienką na torcie są inspirujące wywiady z czterema gwiazdami telewizji: Moniką Zamachowską, Pauliną Holtz, Anią Powierzą i Pauliną Sykut-Jeżyną.

– W swojej książce pragnę pokazać, jak budować szczęśliwe związki z facetami, jak wzmacniać poczucie własnej wartości oraz zwiększyć niezależność na wielu polach. Jak budować własną markę, jakimi mechanizmami i prawami rządzą się dzisiejsze media oraz jak prowadzić skuteczne działania public relations. – mówi Ilona Adamska.

Książka „W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko. Część druga” to imponująca dawka inspiracji i wskazówek, dzięki którym biznesowy wizerunek każdej z nas może być bardziej przekonujący, a życie osobiste – bardziej satysfakcjonujące.

– Pamiętajcie jednak, że nie musimy być perfekcyjne. Każda z nas ma prawo do błędów i chwil zwątpienia. Należy nie bać się porażek, bo każda porażka nas wzmacnia. Jest częścią sukcesu. Ważne, by uczyć się na błędach. I być od początku w zgodzie ze sobą, mieć swoje zasady i wysoką etykę biznesową.

Jolanta Zwolińska, założycielka marki SORAYA, powiedziała kiedyś, że własny biznes jest dla optymistów. I coś w tym jest. Nie można z góry zakładać, że coś nam nie wyjdzie. Nie można wiecznie marudzić i narzekać. Nasze myśli się materializują. To, o czym myślimy, spełnia się. Myślmy więc odważnie, pozytywnie. I pamiętajmy: Podróż tysiąca mil, zaczyna się od pierwszego kroku. – dodaje Adamska.

Książka do nabycia na ikmag.pl i multistore24.pl

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: