Bridgestone zapytał Polaków, jak walczą o swoje marzenia

Ponad 90% Polaków deklaruje, że ma marzenie, które zamierzają zrealizować. Blisko jedna trzecia z nas marzy o stabilizacji finansowej, a 17% deklaruje, że chce spędzać więcej czasu z rodziną. Wraz z wiekiem napotykamy na coraz więcej przeszkód na drodze do realizacji naszych celów, ale aż 58% ankietowanych twierdzi, że nigdy nie zamierza się poddać. Tak wynika z raportu opracowanego przez Bridgestone, Globalnego Partnera Olimpijskiego, w ramach kampanii „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”.

 

Bridgestone, największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy[1], przeprowadził badanie, którego celem było ustalenie jakie marzenia i pragnienia mają Polacy oraz co najczęściej staje na drodze do ich realizacji.

O czym marzymy?

Aż 92% Polaków zadeklarowało, że ma przynajmniej jedno marzenie, a 74% z nas uważa, że ważne jest, aby je realizować. Trzy największe marzenia Polaków to: stabilizacja finansowa (32%), spędzanie większej ilości czasu z rodziną (17%) oraz prowadzenie zdrowszego i aktywniejszego życia (15%). Co ciekawe, kariera nie jest tym, o czym marzą ankietowani i jedynie 5% badanych deklaruje, że ich marzeniem jest sukces zawodowy.

– Cieszę się, że tak duża liczba Polaków ma marzenia i dąży do ich realizacji nie zważając na przeszkody. Historie takie jak moja – sportowca który po ciężkiej kontuzji, latach walki i wyrzeczeń wrócił do rywalizacji na najwyższym światowym poziomie – pokazują jak ważne jest to, aby wierzyć w siebie, swoje możliwości i konsekwentnie dążyć do celu. Jeżeli jeszcze go nie mamy, to teraz jest idealny czas, aby to zmienić – początek roku sprzyja takim decyzjom – mówi Karol Bielecki, ambasador kampanii PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko.

Co staje nam na drodze?

Mamy marzenia, ale nie zawsze udaje nam się je spełniać. Blisko 70% Polaków napotyka przeszkody na drodze do ich realizacji. Przeważnie są to problemy natury finansowej (44%), słabe zdrowie (25%) lub brak czasu (23%) i najczęściej zmagamy się nie z jedną, a wieloma trudnościami. Trzydziestolatkowie są grupą, która najczęściej rezygnuje z podążania za swoimi marzeniami (28%), jednak im robimy się starsi, tym wytrwalej dążymy do celu. Aż 58% ankietowanych deklaruje, że nigdy nie rezygnuje z walki o marzenia.

Co nas motywuje?

Jak pokazały wyniki badań zleconych przez Bridgestone, przeszkody, jakie napotykamy na drodze, staramy się przezwyciężyć własnymi siłami. Ponad 1/3 z nas deklaruje również, że w chwilach słabości szuka wsparcia wśród najbliższych. Natomiast dla 68% ankietowanych największą motywacją do działania są ich własne dzieci, a w dalszej kolejności przyjaciele. Ważnym czynnikiem w walce o marzenia są dla nas niezwykłe historie innych ludzi, które inspirują 37% badanych.

Kampania „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko” jest prowadzona w ramach Globalnego Partnerstwa Olimpijskiego i skupia się na historiach byłych i obecnych olimpijczyków opowiadających o swoich, często wyboistych, ścieżkach do realizacji najwyższych celów. Jej założeniem jest dopingowanie ludzi w każdym wieku, o różnych zdolnościach i pasjach do odnalezienia siły, która pozwoli im podążać za marzeniami i pokonywać przeszkody pojawiające się na ich drodze.

W Polsce kampania ma trzech ambasadorów – każdy z nich ma wyjątkową i osobistą historię tego, jak pokonał przeszkody na drodze do realizacji marzeń. Są nimi: olimpijka i brązowa medalistka mistrzostw Europy w biegu na 800 metrów – Joanna Jóźwik, brązowy medalista Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018 i złoty medalista Mistrzostw Świata Lahti 2017 – Maciej Kot oraz srebrny i brązowy medalista mistrzostw świata w piłce ręcznej i król strzelców Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 – Karol Bielecki.

Badanie ankietowe zostało przeprowadzone przez Light Speed w imieniu Bridgestone w 7 krajach w Europie (Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Polska i Belgia) na reprezentatywnej dla kraju próbie osób w wieku powyżej 18 lat.

 Dodatkowe informacje o kampanii dostępne są pod adresem: www.podazajzamarzeniami.pl.

 

[1] Na podstawie sprzedaży opon w 2016 r. Źródło: Tire Business 2017 – Global Tire Company Rankings [Rankingi globalnych producentów opon]

Nikt jeszcze nie skomentował

Pozostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

I.D. MEDIA AGENCJA WYDAWNICZO-PROMOCYJNA

info@idmedia.pl
tel. +48 609 225 829


redakcja@ikmag.pl

 

Magazyn kobiet spełnionych,

Śledź na: